loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 21 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه زنان یک رکن اصلی در لذت بردن ازرابطه زناشویی  هستند و بدون مشارکت و حضور فعال آنها امکان اکتساب لذت وافر برای مردان وجود ندارد و مردان رفته رفته به حق زنان اعتراف کرده و برای آنها نقش بزرگتری در نظر می گیرند . طوریکه اینک نمی توان گفت چه کسی فاعل است و چه کسی مفعول ! هر دو طرف فعالانه درگیر این رابطه لذت بخش می شوند و هر چه این مشارکت و درگیری بیشتر باشد ، لذت هم افزون تر می گردد.

با توجه به این مقدمه در چند دهه اخیر محققان در باره نحوه لذت بردن زنان در یک رابطه جنسی ، تحقیقات زیادی کرده و به نتایج و فرضیه هایی  رسیده اند. اینکه رسیدن زنان به شور جنسی – ارگاسم – یک حق طبیعی شمرده می شود و روش های رسیدن به این اوج و شور ، روز به روز متنوع میگردد نشان دهنده نتایج این تکاپوهاست .

تاکنون نقطه اصلی تحریک جنسی در زنان را عضوی به نام چوچوله یا بظر و یا همان کلیتوریس – CLITORIS – که در قسمت بالای آلت تناسلی زن قرار دارد ، می دانستند ، البته نقاط تحریک پذیر در اندام زن بسیار است ولی این نقطه را قویترین آن تصور می کردند. اما به تازگی بنا بر برخی تحقیقات ، موضعی در داخل مهبل – واژن – زن در قسمت دیواره  قدامی (سقف مهبل) به فاصله دو بند انگشت شناسایی شده است که اثر تحریکی شدیدی دارد. طوریکه در صورت تحریک این نقطه زنان شدیدا غش و ضعف کرده و هیاهو و فغان سر می دهند و از خود مایع بسیاری ترشح می کنند. اما نکته در اینجاست که تحریک این قسمت تقریبا دشوار بوده وبیشتر با انگشت امکان پذیر است .

در زیر ما به بررسی بیشتر صحت و سقم این ادعا ها می پردازیم . در ابتدا محل این نقطه را با فرض صحت مورد شناسایی و شرح قرار می دهیم :

 G اسم موضعی در بدن زنان است؛ موضعی که بسیاری از مردان زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن می کنند . واکنشی که این موضع در اثر تحریک شدن نشان میدهد معمولا کافی است تا یک مرد بخواهد این موضع اسرار آمیز را بارها و بارها پیدا کند.

G حرف اول نام دکتری است (Grafenberg   Dr. Ernest)  که کشف کرد زنان چنین موضعی دارند که آنها را به اوج لذت می رساند و ممکن است منجر به آزادسازی مایع گردد، حتی اگر این مایع به هیچ دردی نخورد (بر خلاف اسپرم).

خیلی از زنها گفته اند که ارگاسمهای موضع جی را تجربه کرده اند که در طی آن تخت خود را خیس کرده اند . اگرچه مشکل اینجاست که آنها با مردان بیسوادی طرف بودند که آنها را متهم به ادرار کردن نموده و بدین ترتیب باعث القاء ترس به این زنان شده اند. چون می ترسیدند که شوهرانشان فکر کنند که آنها ادرار می کنند،پس رسیدن به ارگاسم را متوقف میکنند و روی هم رفته در نتیجۀ چنین اقدام عمدی، آنها قادر نخواهند بود بار دیگر آن اوج لذت را تجربه کنند.
در اثر تحریک این موضع از خانم ها مایع خارج می شود. پزشکان معلوم کرده اند که این اصلا ادرار نیست . در حقیقت، این مایع از غده ای آزاد میشود که اطراف پیشابراه  قرار داشته و شباهت زیادی به پروستات در مردان دارند.

در هر صورت، وقتی یک زن به وضعیت انزال در لذت می رسد، میتواند از چند قطره تا چند قاشق از این مایع را از خود خارج کند . چه مزه ای میدهد؟ خوب این بستگی به زمان ماه دارد . میتواند از شیرین تا تلخ متغیر باشد.

کشف موضع

قبل از اینکه شروع به کاوش کنید، باید به شما توصیه کرد که کاملا تمیز و بهداشتی باشید و البته، آلت شما هم باید کاملا شسته شده باشد (اگر ختنه نکرده اید، پوست روی آلت را عقب بکشید و از تمیز بودن تمام نواحی که ممکن است بوی بدی بدهد اطمینان حاصل کنید ). و مهمتر از همه، مطمئن شوید که همه صابونهای روی پوست را شسته اید .حالا میتوانید موضع G را لمس کنید.

اگر میخواهید وسیله ای برای ارضای این موضع بخرید، باید یک ویبراتور (لرزاننده) بخرید، البته نه هر ویبراتوری . این وسیله ای که شما می خرید باید سرش انحناء داشته باشد و وقتی از آن استفاده می کنید، به آرامی روشن شود و به زن اجازه بدهد سرعت آنرا توسط شما تعیین کند . 

1- جی اسپات داخل مهبل( تقریبا دو سوم راه) واقع شده است. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلیش تحریک جی اسپات را انجام دهد. تحریک این مرکز در اکثر زنان به ارگاسم( اوج لذت جنسی) منجر میشود. طوری که در بعضی زنان مایعی از آنها ترشح میشود. درباره این مایع نظرات متفاوتی بیان میشود.بعضی ها میگویند که همان ادرار است و بعضی آن را شبیه مایعی میدانند که از پروستات مردان تولید میشود .

نقطه جی در دیواره قدامی (دیواره جلویی ) واژن و در عمق تقریبی دو سوم آن قرار گرفته است. بافت این نقطه در موقع لمس حالتی نرم و اسفنجی و در عین حال کمی چروک خورده تر (مانند آدامس جویده) از باقی دیواره دارد.

یافتن این نقطه: اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره (که این کار را به دلیل موقعیتی ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن میتواند انجام دهد) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا،  می توان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافی است.

لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه نمی باشند. اما خانمهایی که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند تجربه نمایند که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود. ممکن است در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن ، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت این نقطه را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر باشد. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

نقطه G کجاست؟

نقطه جی 5/2 تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد. باید بتوانید با انگشت آنرا حس کنید. اگر از نظر جنسی تحریک نشوید، یعنی بزرگتر از یک نخودفرنگی نیست. اما اگر تحریک شدید، یعنی اندازه آن بزرگتر از این است.

نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردو شکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

نقطه G چیست؟

برای خیلی از خانمها، نقطه G ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.

تئوری های مختلفی درمورد اینکه نقطه G واقعاً چیست، وجود دارد. یک دیدگاه این است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است. نبود کروموزوم Y در جنین در حال رشد مونث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه G کنار می گذارد. متخصصین دیگری با تئوری پروستات هم عقیده هستند اما آنرا بیشتر توضیح می دهند و میگویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست. آنها به چوچوله و مجرای پیشاب بعنوان منابع لذت دیگر اشاره میکنند که هر دو آنها را می توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل های زیادی برای ارضاء جنسی وجود دارد و دیگر نیازی به گشتن دنبال نقطه G نیست.

2- پژوهش گران در دانشگاه سلطنتی لندن ، برای شناسایی صحت و سقم وجود نقطه جی بر روی 1800 زن دوقلو تحقیق کردند. آنها اعلام کردند که نتوانسته اند شواهد عینی مبنی بر وجود این نقطه را پیدا کنند. نتیجه تحقیقات این گروه در ژورنال رابطه جنسیوال مدیسین چاپ گردیده است. با این حال رهبر این گروه می گوید : مطمئن نیست که پرسش به درستی طرح شده باشد. آنها معاینات بدنی بر روی زنان انجام نداده اند بلکه فقط این پرسش را طرح کرده اند که : آیا آنها شخصا نقطه ای را که به جی معروف بوده و به اندازه یک سکه 20 پنسی  است که در اثر مالش و فشار احساس بسیار لذت بخشی دارد ، تجربه کرده اند ؟

پاسخ حدود 56درصد پرسش شوندگان ، بله بود ولی فقط 30 درصد اعلام کردند که در اثر دخول ، به اوج شور جنسی می رسندکه ممکن است با نقطه ادعایی مربوط باشد. از سویی احساس خانم ها نسبت به این موضع متفاوت است و اندازه آن برای هر آلت با دیگری فرق دارد. پژوهشگر دانشگاه ایندیانا و مولف کتاب " وجود دارد ، چون لذت بخش است ! " در این باره می گوید : ما نباید به دنبال یک چیز فیزیکی و عینی بگردیم . بلکه این چیزی (تصوری ) است که بسیاری از خانم ها آن را احساس می کنند و از آن لذت می برند.

این تحقیق همچنین نشان داد که وجود این محل بیشتر به ویژگی های شخصیتی خانم هایی که آن را تایید می کنند، بستگی دارد. مثلا خانم هایی که از نظر جنسی فعال، گرم مزاج و تنوع طلب هستند ، بیشتر وجود آن را تجربه می کنند. محققان معتقدند که به بررسی های بیشتری برای تایید وجود این نقطه نیاز دارند.

نقطه جی بیش از آن که چیزی محسوس و جسمی باشد ، با حالات جسمی و روانی ظهور می کند مانند ترشحات زیاد احساس رضایت شدید و ...بنا براین شناسایی و تایید آن دشوار است.

از سویی در تحقیقات تازه تری در فرانسه ، پژوهشگران توانسته اند در حین دخول به کمک دستگاه سونوگرافی از واژن- مهبل – تصویربرداری کنند. آنها  مشاهده کرده اند که در حین دخول در دیواره قدامی واژن نقطه ای برجستگی و نمود خاصی پیدا می کند .البته نتایج این مطالعه هنوز در دست بررسی است.

در سال 2008 محققان ایتالیایی نیز دریافتند، در زنانی که از طریق واژن به اوج می رسند ، ناحیه ای واقع در  بین مدخل  ودهانه رحم وجود دارد که از بافت محکمتر و ضخیم تری نسبت به دیگر نقاط برخوردار است. برخی از محققان معتقدند ترشحات شدید زنان از این نواحی خارج می شود.

در هر حال نقطه جی یک مفهوم سودمندی است و نشان می دهد که برخی می توانند از طریق دخول به اوج لذت برسند و اگر همسران با یک دیگر مشارکت و همبستگی بیشتری داشته باشند ، دسترسی به لذت های بیشتر و هیجانات شورانگیز امکانپذیر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 199
  • بازدید کلی : 2,583