loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 6 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
موفقیت افراد بیش از آن که به میزان هوش آن ها بستگی داشته باشد به میزان تفکر آن ها بستگی دارد. میزان پول در حساب های بانکی ، میزان خوشحالی و میزان خشنودی از زندگی ، به میزان تفکر شخصی بستگی دارد. موفقیت خرجی بر نمی دارد . بلکه هر قدم که به پیش برداشته شود بهره ای نیز می بخشد. اصول و قاعده ای که شالوده ی کتاب جادوی بزرگ اندیشی را تشکیل می دهد ، از منابع عالی و اصیل و نیز بهترین و بزرگترین مغزهای متفکری که تاکنون برکره ی خاک زیسته اند برگرفته شده است. بزرگانی مانند داوود نبی که گفت : " هر کس آن چیزی است که در ضمیر می پندارد ". و یا امرسون که گفته است : " مردان بزرگ کسانی هستند که می دانند اندیشه ها بر جهان حکم می رانند ". متفکرینی چون میلتون که در بهشت گمشده نوشت : " ذهن بر تخت خود نشسته است و می تواند در درون خود بهشتی ازجهنم و جهنمی ازبهشت برپا کند ". و ادراک های محیّرالعقولی نظیر شکسپیرکه معتقد بود: " چیزی به نام خیر و شر وجود ندارد ، و این مفاهیم ساخته ذهن است ".
نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
همسرتان را به عنوان يك مرد بپذيريد و براي شناخت دنياي مردانه او دانش و آگاهي خود را افزايش دهيد همسر خود را به چشم يك شي‌ء مسؤول ننگريد. بلكه به شخصيت وجودي او احترام بگذاريد جنبه يا بخش‌هايي از شخصيت شوهرتان را كه باعث تمايز او از سايرين مي‌شود مورد توجه و تحسين قرار دهيد.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
به احتمال زياد براي شما شرايطي پيش آمده كه «نه» گفتن سخت بوده است.مي توانيد آخرين باري كه در اين موقعيت قرار گرفتيد را به ياد آوريد؟آيا شما مجبور به پذيرش شرايطي شديد كه اصلا دوست نداشتيد و مدتها از آن احساس رنجش داشتيد يا اينكه….. فرض كنيد در يك برنامه ريزى دقيق با دوستانتان، تصميم گرفته ايد تعطيلات آخر هفته را به تفريح برويد اما والدينتان مى گويند ترجيح مى دهند اين هفته را با هم و در كنار هم باشيد. شايد هم يك لباس نو خريده ايد و دوستى مى خواهد آن را قرض بگيرد و يا اينكه كسى از شما مى خواهد با او به مسافرت رويد در حاليكه از او خوشتان نمى آيد.يكي از دوستانتان از شما مي خواهد او را در شركت در يك مهماني همراهي كنيد در صورتيكه علاقه اي به اين كار نداريد. اگر دائماً مجبور باشيم تسليم اين درخواستها شويم و با آنها موافقت كنيم و به همين خاطر شديداً احساس ناراحتى داشته باشيم، روزى مى رسد كه از خود بپرسيم «چرا نمى توانم نه بگويم دليل به هم زدن برنامه هاى شخصيم، با درخواست هاي ناتمام ديگران چيست؟ و چرا در جايى كه علاقه به «نه» گفتن دارم با گفتن يك «بله» شرايط سختى به وجود مى آورم؟» شايد شما مثالهاي نگران كننده تري بزنيد مثل اينكه در موقعيتي قرار گرفتم كه علي رغم ميل باطني خود مجبور شدم سيگار بكشم و ……. راستي چرا؟؟؟؟؟؟
نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
توجه،هيچ چيز خاصي وجود ندارد...فقط کافي است از خرد و دانايي خود کمک بگيريد. سکس آنقدر قدرتمند است که حتي رييس جمهورها هم ممکن است زندگي خود را به خاطر آن به خطر بيندازند. ارتباط ميان سکس و عشق آنطوري نيست که هميشه به نظر مي رسد، بلکه ميتواند بسيار خطرناک تر از اين حرف ها باشد.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
تحریک‌پذیری نشانهٔ چیست؟ توان تحمل شما ناگهان کاهش یافته و زودرنج شده‌اید. شوخی ملائم همسرتان جرقه به انبار باروت زده است. با کمی سنگینی ترافیک از کوره در می‌روید. و با تذکر دوستانهٔ همکار اداریتان غوغائی بپا کرد‌ه‌اید که هنوز در گوشی دربارهٔ آن صحبت می‌کنند. چیز عجیبی است؛ چرا نمی‌توانید خود را کنترل کنید.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
آیا طبیعت مرد چند همسرى است؟ حتما تعجب خواهید کرد اگر بشنوید عقیده رایج روانشناسان و فیلسوفان‏اجتماعى غرب بر این است که مرد چند همسرى آفریده شده،تک همسرى بر خلاف‏طبیعت اوست.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
برخی از خانم ها تمایل دارند که با مردهای متاهل ارتباط برقرار کنند و این کار را تنها به خاطر ریسک و هیجانی که در بردارد انجام می دهند. واقعاً تاسف آور است. گاهی اوقات این افراد اصلاً متوجه نیستند که تا چه اندازه ضرر و زیان به بار می آورند. بعضی وقت ها یک چنین خانم هایی تنها به برقراری رابطه ی جنسی و پول فکر می کنند. در برخی موارد دیگر هم کار به جایی می رسد که یکی از طرفین نسبت به دیگری احساس پیدا کرده و به او علاقمند می شود. این برای همسر اول انصاف نیست که یک نفر دیگر از راه برسد و شوهر او را با خود ببرد. همسر اول در کل این ارتباط بی گناه است.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
"زوج هایی که قبل از ازدواج رابطه ی جنسی داشته اند، در زندگی زناشویی خود دچار مشکل خواهند شد." این جمله از زبان یک کارشناس ازدواج و رئیس موسسه ی پویایی شناسی خانواده خطاب به شنوندگان کثیری از افراد متاهل می باشد. از طریق کارهای موسسه ی پویاشناسی خانواده روی هزاران زوج، متوجه شده ایم که نتایج احساسی روابط جنسی پیش از ازدواج، در اکثر موارد، روی بیشتر جنبه های زندگی زناشویی افراد تاثیر منفی می گذارد.
نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
وقتی مردی شما را بخواهد... این توصیه ها را یک مشاور روانشناس برایم گفته است؛ آنقدر جالب بودند که بد ندیدم به شما هم منتقلشان کنم. وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد. اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی تواند نگهش دارد.
نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
اگر از پس انجام چنین کاری برایید بالطبع خیلی خوشحال می شوید. شاید این اتفاق به این خاطر روی داده که شما دهان خود را نا بجا باز کرده اید و او شما را ترک کرده و شما تنها شده اید ولی هنوز هم احساس می کنید که او را دوست دارید.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
1 ) زن ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند. آمادگی آنها برای پذیرایی امری حیاتی است. 2 ) هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.
نازنین نازی بازدید : 14 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
برخوردها و رفتارها در 6 ماه آغاز زندگی راجع به وقایع احتمالی در ابتدای زندگی مشترک افت روحی و دلتنگی : کاملا طبیعی هستش که بعد از ازدواج یک افسردگی نهان بخصوص در طرف زن شکل میگیره حس دلتنگی برای محیط و اعضای خانواده و اما اینجا آقاین باید هوشیار باشند این حالت بوجود آمده موقتیست پس جای نگرانی نیست اما وضایفی دارید که در این مدت باید انجام دهید اول اینکه در طول روز از محل کارتون تماس بگیرید و جویای احوال همسرتان بشوید ، نگذارید در محیط خانه تنها باشند در یکی دو هفته آغازین چند مرتبه با همسر خود به پدر و مادر همسر خود سر بزنید اگر همسر شما خواهری یا برادری دارند بذارید لحظاتی با آنها تنها باشند گردش بروید خلاصه تا زمانی که همسر شما به محیط منزل شما و زندگی جدید عادت نکرده اند این رفتارها رو ادامه بدید . البته همچین حالتی با دوز پایین تر در آقایان هم شکل میگیره اما چون بیشتر در اجتماع هستند درصدش خیلی پایینه .
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
زوج هایی که قبل از ازدواج رابطه ی جنسی داشته اند، در زندگی زناشویی خود دچار مشکل خواهند شد. این جمله از زبان یک کارشناس ازدواج و رئیس موسسه ی پویایی شناسی خانواده خطاب به شنوندگان کثیری از افراد متاهل می باشد. از طریق کارهای موسسه ی پویاشناسی
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
حد و حدود در روابط عاشقانه در دوران نامزدی وعقد در روابط دوستانه و یا در روابطی که در حد نامزد بودن و برای به دست آوردن شناحت از طرف مقابل است ، باید چه کاری انحام دهیم ؟ آیا می‌توانیم تنها به کتاب‌های و یا توصیه‌هایی که در تلویزیون و یا فیلم‌های در این رابطه می‌بینیم بسنده کنیم ؟
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
5 نوع ازدواج - شما جزء کدام گروه هستید؟ ازدواج انواع و اقسام مختلفی دارد. وقتی توانستید نوع ازدواج خود را تشخیص دهید، آنوقت بهتر می توانید تصمیم بگیرید که آیا از ازدواج خود راضی هستید یا فکر می کنید باید تغییراتی در آن ایجاد کنید.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
دوران نامزدي در بين جوامع مختلف تعاريف متفاوتي دارد. برخي فاصله ي بين عقد و عروسي را دوران نامزدي محسوب مي کنند.و برخي نيز از زمان خواستگاري رسمي تا زمان عقد را نامزدي مي گويند. اما به هر حال اين دوران، دوران طلايي زندگي مشترک ناميده مي شود و با توجه به اينکه شدت علاقه و صميميت در حد اعلاي خود مي باشد بهترين دوران جهت ايجاد تغييراتي در روحيه و خلق وخوي و شبيه شدن مي باشد.اين دوران زوجين را آماده ورود به زندگي مشترک مي کند.در اين دوره ارتباط نامزدها با يکديگر بيشتر مي شود و در اين ارتباط بيشتر، شناخت افراد از يکديگر عمق پيدا مي کند. در دوران نامزدي، خانواده و دوستان فرد وارد رابطه مي شوند.و فرد قبل از ازدواج مي تواند با آنها آشنا شود.شناخت شبکه ي ارتباطي نامزد، شناخت خانواده ي نامزد و شناخت دوستان نامزد و بيرون رفتن با او اين فرصت را فراهم مي کند تا زوجين بتوانند شناخت هاي قبلي خود را بازنگري کنند و بتوانند آينده ي خود را تا حدودي ببينند و براي زندگي مشترک آماده شوند.
نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از بزرگترین مشکلاتی که ممکن است برای هر مردی بوجود بیاید، این است که همسرش به دلیل اختلالات هورمونی، شروع به گریه و زاری کند. در دوره های ماهانه که سیستم بدنی خانم ها دستخوش تغییرات هورمونی قرار می گیرد، آنها از نظر احساسی بسیار حساس می شوند، البته نباید تصور کرد که دلیل ناراحتی و بی قراری خانم در یک چنین مواقعی تنها به واسطه اختلالات هورمونی ایجاد می شود و دلیل قانع کننده دیگری در ورای آن وجود ندارد. به هر حال در این شرایط، هر لحظه این امکان وجود دارد که خانم آب های جمع شده در پشت سد را رها کرده و ساعت ها به گریه و زاری بنشیند.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اگر زوجین فاقد مهارتهای ارتباطی ضروری برای حل مشکلاتشان باشند، حتی کوچکترین مشکل نیز حل ناشدنی‌خواهد شدامروزه بسیاری از ازدواجها قبل از تشکیل و یا مدت کوتاهی بعد از آن متلاشی می‌شوند. درک اینکه چرا این ازدواج‌ها شکست می‌خورند می‌تواند راه‌حلی باشد که مراقب باشید ازدواج خودتان شکست نخورد.  بعضی از عواملی که در شکست ازدواجها مشارکت دارند شامل مسائل مالی و دیگر شرایط ازدواج است. همه ی این مسائل می‌تواند در یک ازدواج سالم و پایدار هم وجود داشته باشد اما اگر آنها به طور صحیح و درست مورد رسیدگی قرار نگیرند، می‌توانند منجر به شکست ازدواج شوند.

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

تا به حال برایتان پیش آمده است كه شبی را گذرانیده باشید كه تأثیر زیادی روی شما گذاشته باشد؟ هرچند نه به این خاطر كه نشئه و از خود بی خود بوده اید، - بلكه كاملأ برعكس ـ چیزی در شما به خوبی پیش نمی رفت، یا ـ بهترگفته باشم - آن طور كه تصورش را می كردید، پیش نمی رفت.  قبل ازآن شب، هفته ای پر از مشغله فكری را پشت سر گذاشته بودید ناآرام و عصبی و دستپاچه بودید، حتی برایتان پیش نیامده بود كه از شدت كار و فعالیت تا دیروقت دربیرون از منزل سپری كرده باشید. ولی ناگهان نیمه شب میل كردید كه همه چیز را به همسرتان تقدیم كنید. هنگام بازگشت به خانه، دسته گل رزی برای همسرتان خریدید. بعد از خوردن شام، همسرتان شروع به نوازش كردن سر و گردن شما كرده همان طوری كه می دانید كه چقدر به شما عشق می ورزد. همه چیز به نظر می رسید كه طبق نقشه پیش می رود همه چیز. تا آن قسمت به خصوص عضوی از بدن شما ـ همان عضو كاملأ قطعی و سرنوشت سازـ شما در حفظ تعادل درونی خود دچار تزلزل شده اید و خود را با این سؤال شدیدأ خرد كرده اید. چرا این اتفاق افتاده است؟ از اول تا آخر چه شد؟ لعنت بر شیطان چه كاری برخلاف آن می توانم انجام دهم؟ به هر ترتیب ابتدا باید آرامش خود را حفظ كنید. شما در دنیا تنها مردی نیستید كه چنین اتفاق ناگواری برایش رخ می دهد. دكتر نایل بوم معتقد است:«چنانچه مردان صادقانه سخن بگویند باید اعتراف كند كه هر كدام از آن ها دست كم برای یك بارهم كه شده مزه ناتوانی جنسی را تجربه كرده اند. اما این مسأله نباید شخص را به كلی ناامید كند یا حتی مسأله را خیلی جدی تلقی كند». دكتر باوم براساس حرفه و تجربیات خود بیان می كند: « این مسأله برای بسیاری از مردان تكان دهنده است. آنها احساس می كنند كه مردانگیشان از بین رفته است». متخصصان در این امر تخمین می زنند كه تقریبأ ده میلیون مرد درایالت متحده امریكا از ناتوانی جنسی رنج می برند. این امر زمانی مفهوم ناتوانی جنسی تلقی می شود كه مرد در موقعیتی نباشد كه حالت شهوانی داشته باشد و تا رسیدن به اوج لذت جنسی بتواند خود را محكم نگه دارد. در اوایل سده 70 متخصصانی بر این عقیده بودند كه اغلب مشكلات شهوانی منشأ فیزیكی دارد. در این بین پزشكان پی بردند كه تقریبأ فقط نیمی از مردان، ناتوانی جنسی، دلایل فیزیكی و مشكلات عملكردی دارند كه حداكثربخشی از این مشكل را می توان بدان اختصاص داد. ولی لااقل نیمی ازآن هم مربوط به مشكلات روانی است. در این جا متخصصان ما مواردی را به شما توصیه می كنند:

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
همانطور كه می دانیم زنان و مردان دارای تفاوت های بسیاری هستند و آگاهی ازاین تفاوت ها در بهبود روابط بسیار مؤثر است. همچون آهن ربا، تفاوت های افراد می تواند باعث جذب آنان به یكدیگر شود. با بالا رفتن درك و آگاهی می توانیم به این تفاوت ها احترام بگذاریم و توجه خاصی داشته باشیم.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
محققان مسائل جنسی موجودات عجیبی هستند. با تحقیقات همه جانبه خود، خصوصی ترین قلمرو انسانی یعنی مسائل جنسی را موشکافی می کنند. نکته جالب این است که ما اجازه اینکار را به آنها می دهیم. چرا اینکار را می کنیم؟ شاید به این دلیل باشد که می دانیم اگر این محققین نبودند، نمی دانستیم درمورد مسائل جنسی چه باید بکنیم و چه نباید بکنیم. امروز، محققین مسائل جنسی، 5 نکته مهم در مورد امور جنسی مردان را برایتان بازگو می کنند.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

توصيه‌هاي ايمني:هرگز به تملق و دروغ و مکر متوسل نشويد.
يک زن نيرنگ‌باز نمي‌تواند با به‌کارگيري دسيسه، عشق را در وجود شوهرش بيدار کند. به‌محض اينکه شما تصميم گرفتيد شوهرتان را همان‌گونه که هست بپذيريد، ديگر نبايد درباره نقشتان به‌عنوان مشاور اصلي او، نگران باشيد. او نيازي به اندرز شما ندارد، بلکه او محتاج پذبرش و اعتماد شماست. با صداقت احساس خواهيد کرد که فشار بار سنگيني از روي شانه شما برداشته مي‌شود، اگر از فشاري که از روي شانه او نيز برداشته مي‌شود، سخني به ميان نياوريم. او شايد شروع به افشاي افکار و انديشه‌هايش براي شما نمايد و شايد حتي دقيقاً به‌‌همان طريقي عمل کند که شما مي‌خواستيد!

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
اگر زوجين فاقد مهارتهاي ارتباطي ضروري براي حل مشکلاتشان باشند، حتي کوچکترين مشکل نيز حل ناشدني‌خواهد شدامروزه بسياري از ازدواجها قبل از تشکيل و يا مدت کوتاهي بعد از آن متلاشي مي‌شوند. درک اينکه چرا اين ازدواج‌ها شکست مي‌خورند مي‌تواند راه‌حلي باشد که مراقب باشيد ازدواج خودتان شکست نخورد. بعضي از عواملي که در شکست ازدواجها مشارکت دارند شامل مسائل مالي و ديگر شرايط ازدواج است. همه ي اين مسائل مي‌تواند در يک ازدواج سالم و پايدار هم وجود داشته باشد اما اگر آنها به طور صحيح و درست مورد رسيدگي قرار نگيرند، مي‌توانند منجر به شکست ازدواج شوند.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

عواملي كه زندگي مشترك را به به بن بست ميكشاند

▪ هر يك از نكات زير مي تواند زندگي زناشويي را به بن بست بكشاند:

۱) تعهد بيش از اندازه
تعهد بيش از اندازه و خستگي جسمي و روحي؛ اين مشكل در زوج هاي جواني كه در مدرسه يا دانشگاه تحصيل مي كنند يا تازه در جايي استخدام شده اند بيشتر به چشم مي خورد. حتي الامكان سعي كنيد اوايل ازدواج به دانشگاه برويد، كار تمام وقت داشته باشيد، صاحب فرزندي شويد، خانه بسازيد يا كار و كاسبي جديدي راه بيندازيد. اين كارها مشكلات و سختي هاي زيادي به همراه دارد و بسياري از زوج هاي جواني كه با اين مشكلات روبه رو مي شوند، پس از آن كه ازدواجشان با شكست مواجه مي شود با تعجب از خود مي پرسند:«چرا چنين اتفاقي افتاد؟» مسئوليت و مشغله ي زياد باعث مي شود كه زن و شوهر فرصت كمي براي همديگر داشته باشند و بنابراين فاصله ي آنها روز به روز افزايش مي يابد و زماني مي رسد كه براي هم مثل دو غريبه هستند، پس سعي كنيد در اوايل ازدواج ، براي خود، كار و دردسر نتراشيد و وقت بيشتري را با هم بگذرانيد تا همديگر را بيشتر بشناسيد.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

عشق راهي براي ابراز احساسات است....اما براي ابراز عشقتان نبايد حتماً منتظر مناسبات و فرصت هاي خاص باشيد. با به کار بستن اين عادات ساده اما مهم در زندگي خود، رابطه عشقيتان را بيش از پيش رونق بخشيد تا شما نيز جزء زوج هاي خوشبخت به حساب بياييد.

1. حداقل روزي يکبار به همسرتان بگوييد "دوستت دارم." مطمئن باشيد که همسرتان به شنيدن اين کلمات نياز دارد.

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

با مطالعه کتب مربوط به انتخاب همسر، آيين همسردارى، چگونگى ايجاد ارتباط با ديگران و نيز شرکت در جلسه‏هاى آموزش خانواده دانش و مهارت خود را در اين زمينه افزايش دهيد .
2 . با همدلى، همفکرى، همکارى و مشورت با يکديگر درباره مسائل مختلف ميان اعضاى خانواده روابط سالم پديد آوريد .

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در بحث تجويز تماشاي فيلم‌هاي جنسي براي زوجيني که يکي از همسران يا هر دو به سرد مزاجي و بي‌ميلي جنسي مبتلا هستند...
ديدگاه‌هاي متفاوتي وجود دارد اما از نظر اينجانب، تماشاي فيلم‌هايي که با تصاوير جنسي همراهند، ممکن است در برخي موارد خاص در
کوتاه‌مدت موجب تحريک جنسي شود اما در درازمدت به عللي که ه آن اشاره مي‌کنم به از هم گسيختگي روابط زناشويي مي‌انجامد:

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

چرا باید آقایون رابطه ای عاشقانه را برهم بزنند؟ در زیر به سه دلیل اصلی آن اشاره می کنیم. شما رابطه ای فوق العاده با مردی که عاشقتان است دارید. همه چیز خوب است اما یکدفعه اتفاق بدی می افتد: او می گوید که چندان از زندگیش راضی نیست و بعد ناگهان شما را ترک می کند. همین چند روز پیش بود که خیلی به هم نزدیک بودید و احساس صمیمیت زیادی می کردید. چه بلایی سر آن عشق آمد؟

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
فوت و فن هاي زن داري مردان اگر مي خواهند محبوب همسرشان شوند و فضايي سرشار از انس و معنويت و صميميت داشته باشند ، به توصيه هاي زير توجه کنند: 1. نسبت به همسر خود ، نگرشي مطلوب و متعالي داشته باشيد و او را امانت الهي بدانيد و در حفظ و نگهداري اين وديعه الهي تلاش کنيد.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از مضامین مشترک در سوالات درباره سلامت جنسی دلایلی است که زنان را به رابطه جنسی با همسرشان بی‌علاقه می‌کند. 10 موردی که در زیر می‌آوریم از جمله شایع‌ترین دلایل بی علاقگی زنان به رابطه زناشویی است
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اعتماد در زندگى زناشویى را مى توان به مجموعه اى از خصوصیت هاى اخلاقى و رفتارى دانست که ثمره ملحوظ داشتن آنها اعتماد طرفین به هم خواهد بود. از طرف دیگر از جمله رفتارهایى که سبب تشکیل دیوار بى اعتمادى میان زوجین مى شود مى توان به حسادت، شک و دودلى، زودباورى و تحریک شدن از طرف دیگران بخصوص افراد نزدیک و عکس العمل نشان دادن بر اساس حرف هاى دیگران و حرکت و رفتار براساس حدس و گمان و دیده ها و شنیده ها اشاره داشت با این تفاصیل باید اعتقاد داشت مبناى زندگى مشترک و تداوم آن براساس اعتماد و وفادارى است. به مرور زمان این وضعیت مى تواند به سمت شرایط منفى تغییر یابد اما چاره چیست و چه راهکارهایى مى توان ارائه نمود.

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

ماجرا جویی و حسادت به نظر می رسـد پـست تـرین دلیـل بـرای انـجام خیـانت حس ماجرا جویی و برانگیخه شدن احساسات بر اثر حسادت نسبت بـه شـوهـران زنـان دیـگر مـیـبـاشـد. ایـن نـوع انگیزه ها معمولا در زنانی که به نوعی دارای مشکلات و کمبودهـای روانـی در زندگی می باشند دیده شده و خوشبختانه دارای تعدد بسیار اندک است

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان‌ها وجود دارد اما گاهی می‌تواند حسابی دردسرآفرین شود و زندگی را ویران کند پس باید با آن برخورد کرد. اگر همسری شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید و شک به همسر دارید یا قصد ازدواج دارید، این مطلب را بخوانید

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

میل جنسی و نوسانات آن در خانم ها و آقایان در اغلب موارد بیش از آنكه به اختلا ل های هورمونی و بیماری های جسمی مربوط باشد، به مسایل روان شناختی و نوع ارتباط زوجین با یكدیگر و محیط پیرامون آنها مرتبط است...

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

متداول‌ ترین مشکل جنسی بین زوج ‌های خوشبخت چیست؟ چیزی نیست جز عامل "کافی نبودن" .

 

زوج‌ها معمولا در زندگی‌های زناشویی که محکوم با شدت و تکرار رابطه‌ جنسی است سردرگم می‌شوند. اما به عقیده دکتر کیمبرلی شارکی درمانگر جنسی این یک خبر خوب است. واقعیت این است که، "مسائل جنسی در زندگی‌های زناشویی خوب و موفق معمولا قابل حل هستند." اما باید در مورد رابطه ‌جنسی با همسرتان صحبت کنید. در زیر به نکاتی اشاره می‌کنیم که برای حرف زدن در این رابطه با همسرتان کمکتان می‌کند.

 

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اغلب مردان هنگام رابطه جنسی آن چیزی نیستند که وانمود می کنند. متاسفانه این مشکل در کشور ما رواج فراوانی دارد و زنان پس از انجام رابطه جنسی به این موضوع پی میبرند که مردی که ادعا می‌کرد که هم در رابطه جنسی تواناست و هم با گذشت است، خلاف آن را ثابت کرده است.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خیانت دیجیتال زمانی اتفاق می‌افتد که افراد از رسانه‌های اجتماعی و سایر وسایل ارتباطی الکترونیکی برای خارج شدن از مرزهای ازدواجشان استفاده می‌کنند. این می‌تواند شامل چت کردن نوشتاری یا تصویری باشد و یا زمانیکه از طریق ایمیل با کسی غیر از همسرتان ارتباط می‌گیرید. بخاطر جدایی و دوری جسمی، زوج‌ها ممکن است این را خیانت واقعی تلقی نکنند اما این باعث نمی‌شود که این نوع ارتباطات کمتر از ارتباط رودررو خطرساز شود.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
بااینکه ماه‌های اول رابطه بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، روابط موفق بادوام نیاز به تلاش بسیار و سازش هر دو طرف دارد. ساختن روابط سالم نیاز به یک بنیاد محکم دارد تا در طولانی مدت دچار مشکل نشود. وقتی می‌خواهید رابطه‌ای را به تازگی شروع کنید:
نازنین نازی بازدید : 14 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

جامعه‌شناسان و روانشناسان مختلفی در بررسی ازدواج‌های سالم، ویژگی‌ها و مهارت‌هایی را برای کسانیکه می‌توانند روابطی موفق و رضایت‌‌بخش داشته باشند، مشخص کردند. این افراد:

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

وقتی ابتدای رابطه همه چیز عالی و ایدآل به نظر می‌رسد، درک این وضعیت سخت‌تر می‌شود. ممکن است شکست در رابطه را درونمان بریزیم و مشکل اصلی را فراموش کنیم و به همین علت آن اشتباهات را دوباره در روابط جدیدمان تکرار کنیم و بعد متعجب باشیم که چرا باز رابطه‌مان دچار مشکل شده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 238
  • بازدید کلی : 2,622