loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
تفاوت های جنسی بین زن و مرد به طور طبیعی وجود دارد و این تفاوت ها اختلال نیست بلکه به صورت کاملا طبیعی بین زن و مرد وجود دارد.مهمترین تفاوت جنسی بین زن و مرد تفاوت در چرخه پاسخ جنسی است.با اولین نگاه به منحنی‌های پاسخ جنسی در مردان و زنان می‌توان دریافت که چرخه پاسخ جنسی زنان در تمام مراحل کندتر و آرام تر از چرخه پاسخ جنسی آقایان است، یعنی به هنگام روابط زناشویی مرد بلافاصله تحریک شده و به اوج لذت جنسی می‌رسد در حالی که حالت تحریک در زن تازه شکل گرفته و در حال افزایش است.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
در حالی که برای زنان، مردان تیره پوست جذابیت بیشتری دارد، مردان از زنان با پوست سفید را بیشتر خوششان می آید! اما چرا؟! براساس یک تحقیق علمی که در دانشگاه تورنتو انجام شده است، زنان مردان با پوست تیره را بیشتر دوست دارند، مردان نیز لذت بیشتری از زنان با پوست روشن می برند. طبق این تحقیق در حالی که رنگ سفید سمبل معصومیت، سادگی، ظرافت و بکارت به شمار می رود و مردان دنبال این نشانه ها هستند، برای زنان رنگ تیره، گندمگون و سبزه نشانه خطر، جذبه، اقتدار و سک.سی بودن به شمار می رود و زنان به دنبال این نشانه ها در مردان هستند. محققان گفته اند مردان از هر نژادی که باشند به دنبال زن با پوست روشن هستند و اینگونه زنان را می پسندند، زنان نیز بر عکس این سلیقه مردان عمل می کنند. به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از گازته وطن، محققان ضمن اشاره به زنان با پوست تیره مانند مونیکا بلوچی که مورد پسند تعداد زیادی از مردان می باشد علت آنرا خطرخواهی غیراثباتی مردان دانسته اند
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
اینکه فقط در تختخواب دنبالش باشید. بعد از یک روز طولانی و خسته ‌کننده، وقتی با هم روی ملحفه‌ها می‌غلتید، اگر از قبل هیچ پیش‌درآمدی نبوده باشد، احتمال اینکه وارد اتفاق اصلی شوید بسیار کم است. دنبال کردن همسرتان یک کار تمام‌وقت است. زن‌ها خیلی دوست دارند که مردشان دنبالشان باشد و بهترین روش دنبال کردنشان، دنبال کردن فکری است. بگذارید بفهمد که به او فکر می‌کنید و تمایلاتتان تمام روز متوجه اوست.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
این عمل موجب میشود تا او احساس عشق وسکس داشته ودیوانه وار به ارگاسم برسد. بسیاری از خانم ها حتی آنرا به نزدیکی با مرد هم ترجیح میدهند. اگر شما فقط کمی در این باره اشتیاق نشان دهید آنگاه درنظر اویک عاشق افسانه ای بنظر خواهید آمد.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از مهمترین و موثرترین راههای برقراری ارتباط بدنی و روحی با همسر انجام دادن ماساژ از روی شهوت است. این ماساژ به هردوی شما کمک میکند تا از استرس و خستگی کار روزانه خلاص شوید و از یکدیگر لذت ببرید. شما باتوجه به علایق خود میتوانید محیط اطراف را با استفاده از نورچراغ خواب وموزیک آرام آماده کنید.فراموش نکنید که پیام گیرتلفن خودرا هم روشن کنید تا بعدا"صدای زنگ تلفن مزاحم کار شما نشود!
نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
«خود ارضایی در افراد متاهل گاه منجر به کاهش روابط زناشویی با همسر و نارضایتی وی از زندگی زناشویی می شود که دراینصورت به این افراد توصیه می‌شود این عمل را نخست در حضور همسر خود انجام دهند و در گام بعدی اجازه دهند همسرشان این کار را برایشان انجام دهد تا آرام آرام یاد بگیرند که توسط همسر خود ارضاء شوند و دیگر به خودارضایی روی نیاورند.»
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
بسيار مهم است که هر چه سريعتر با شخصی امين در اين باره صحبت بکنيد و بهتر خواهد بود اگر از اشخاص حرفه ای در زمينه های پزشکی، روان درمانی و حقوقی کمک بگيريد. هر چند که سخت به نظر می آيد، اما بعد از تجاوز در اولين فرصت و سريعاً به پزشک متخصص زنان و يا اورژانس برای معاينات لازم مراجعه کنيد. برای رسيدگی به پرونده در پليس بعداً اين معاينات لازم می شود. يک پزشک قبل از هر چيزی می تواند مشخص کند که آيا زخم و جراحتی در رحم بوجود آمده است يا نه ؟ اين موارد در صورت بروز٬ درمان می شود. همزمان از اطراف واژن (vagina) نمونه برداری جهت يافتن نمونه اسپرم انجام می گيرد که تا آناليز انجام بگيرد. به علاوه به معاينات و آزمايشات بيماريهايی مانند آلودگی به HIV ٬ سيفليس، ... پرداخته میشود. در هيچ حالتی نبايد به خودتان احساس گناه راه داده و خود را مقصر بدانيد. برای اينکه شخص متجاوز است که کار خلاف انجام داده و در صورت يافتن قربانی ديگری همچنان به اين عمل زشت خود ادامه خواهند داد
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خانم ها آیا می دانید که چه چیزهایی شعله جنسی آقایون را خاموش می کند؟ خیلی چیزها البته ممکن است رفتار یا خصوصیتی که شعله جنسی یک مرد را خاموش می کند، برای مرد دیگر اینطور نباشد. بعد از انجام تحقیقات مختلف، ما به این نتایج رسیده ایم. در این مقاله لیستی 10 موردی از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایون را متوقف می کند، گرد آورده ایم. خانم ها همیشه به یاد داشته باشید ممکن است همه این موارد شعله تحریک همسر شما را خاموش نکند اما در هر حال از جمله متداولترین مسائلی است که می تواند منجر به آن شود.
نازنین نازی بازدید : 5 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
در پسران ۱- مرحله مشکل ساز (Problematic) در افرادی که مدتی است گرفتار خودارضایی بیمارگونه و به شکل اعتیاد شده اند(روزانه بیش از ۱تا ۲بار) ، زودرس ترین عوارض ناشی‏ از خودارضایی بسیار زیاد عبارت است از: الف. خستگی و کوفتگی (Fatigues/Tiredness)، ب. عدم تمرکز حواس (Lack of concentration)، ج. ضعف حافظه (Poor memory)، د. استرس و اضطراب (Stress/Anxiety).
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
روانکاوی، “میل” را در بشر به عنوان “عامل مولد فشار جسمی و روانی”، و “لذت” را به منزله پدیده ای خوشایند که به این فشارها پایان می دهد، تلقی می کند. در فرهنگ ما، در پرورش و تربیت کودکانمان، به این پدیده لذت بردن به هیچ وجه بها داده نشده است.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
جنسیت – مرد یا زن بودن – یک عامل اساسی است که به فرد در ساختن شخصیت انفرادی و حس وی نسبت به خودش کمک می کند. اختلال هویت جنسی ، شرایطی است که در آن حالت یک مرد یا یک زن خودش را قویا" به عنوان جنس مخالف خویش شناسایی می کند و خود را متعلق به آن جنس می داند. افراد مبتلا به این اختلال اغلب اوقات با هویت جنسی آناتومیکی خویش مشکل داشته و رنج و ناراحتی زیادی را در ارتباط با آن تجربه می کنند. این افراد ممکن است به عنوان عضوی از جنس مخالف خویش رفتار کنند و در جامعه ظاهر شوند و ممکن است تمایل داشته باشند که بدن خویش را تغییر دهند. این اختلال تصویر خود را در افراد تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند بر اطوار قالبی ، رفتار و پوشش فرد تاثیر بگذارد. افرادی که تصمیم می گیرند تا ظاهر فیزیولوژیکی خویش را از طریق آرامش ، هورمون و در برخی موارد با به کار بردن جراحی تغییر دهند را ناراضی از جنسیت ( ترانس سکسوال ، Ts ) گویند.
نازنین نازی بازدید : 14 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خودارضائي با نام علمي (masturbation ) به معناي انجام عملي توسط خود فرد جهت رسيدن به اوج لذت جنسي يا ارضاي جنسي (orgasm ) بدون عمل نزديکي (intercourse ).البته اين تعريف کامل نميباشد چون ممکن است اين عمل توسط همسر و زوج جنسي بدون عمل نزذيکي صورت گيرد. لذا اصطلاح (masturbation ) طيف گستردهاي را شامل ميگردد که بسته به مذهب و فرهنگ و شرايط روحي و جسمي فرد متفاوت است وممکن است در فردي بعنوان اقدام درماني يا بعنوان قسمتي از نزديکي قلمداد گردد.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از سوالات بسیار شایعی که در حال حاضر در جامعه ما مطرح است تحقیق در مورد مسئله "خودارضایی" است. در واقع درحال حاضر سردرگمی عمیقی از نظر درست بودن یا نبودن انجام خودارضایی در ذهن بسیاری از افراد جامعه وجود دارد. سوالات بسیار زیادی در این زمینه مطرح شده است، سوالاتی که با مراجعه به پژوهشگران زمینه های مختلف علوم تجربی و انسانی با پاسخ های متفاوتی روبرو شده است. بعضی ها با خودارضایی موافق اند و معتقدند هیچ دلیل علمی برای خودداری از آن وجود ندارد. بعضی دیگر بشدت با آن مخالفند و سعی میکنند دیگران را به خودداری از آن تشویق کنند. بعضی دیگر با خودارضایی مشروط موافقند و بعضی دیگر خودارضایی را تنها محدود به شرایط خاص (و بخصوص عدم دسترسی به همسر) مجاز میشمارند. بعضی معتقدند خودارضایی با مشکلات جسمی و روحی زیاد و متنوعی همراه است.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خود ارضايي يا استمنا - آيا ترک عادت موجب مرض است؟تربيت صحيح فرزندان، وظيفه و مسئوليتي است که بر عهده‌ي والدين قرار دارد. توجه و درک مناسب از احتياجات روحي و جسمي فرزندان مي‌تواند پدر و مادر را در تربيت آنان ياري کند.
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
همه انسان ها در وجودشان کم و بیش، به خیال پردازی جنسی فکر می کنند که در واقع همان بروز احساسات و شهوت طبیعی نهفته در وجود هر انسان است. درجه ی آن بستگی به سن، جنیس، قدرت تخیّل و سابقه ی رابطه ی جنسی هر فرد دارد. هر کسی به نوعی در تخیّلات، در حین نزدیکی به این توّهمات و رویاها می پردازد. بعضی در 3کس یک رویه ثابت را پیش گرفته و تا آخر همان طور می مانند، و در مقابل برخی، دائماً به چگونگی و زیباتر بودن این رابطه فکر می کنند و در خیالات خود به دنبال لذّتی جدید و تنوع بیش تر در نزدیکی می پردازند. حرکات متنوع و شهوت در یک نزدیکی، نه تنها هیجان 3کس را بالا می برد، بلکه باعث برقراری صمیمیت بیش تری در زندگی زناشویی نیز می شود.
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
چه آموزش‌هایی برای پیش‌گیری از سوء استفاده‌ی جنسی در فرزندتان لازم است؟ • خصوصی‌بودن اندام‌های جنسی شامل پستان‌ها، باسن، اندام تناسلی را از سن 3 تا 4 سالگی آموزش دهید. تا 5 سالگی کودک باید کاملاً این موضوع را درک کرده باشد. • شما باید این مفهوم را در فرزندان خود تقویت کنید که بدن آن‌ها به خودشان تعلق دارد. بچه‌ها با این کار برای جسم خود احترام قائل خواهند شد.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
همه ما میدانیم در اجتماعی که زندگی میکنیم چه می گذرد ، همه ما مطلعیم که فساد اخلاقی ، روابط نا مشروع در جامعه ما روبه افزایش هست ، پس بهتره راه های جلوگیری از گسترش آنرا در نظر داشته باشیم.
نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
شخصیت جنسی افراد با هویت جنسی آنها تفاوت دارد در واقع هویت جنسی یکی از اجزاء زندگی جنسی افراد است . هویت جنسی قابل مشاهده ترین جزء از اجزاء زندگی جنسی انسانها می باشد . پس هرگز زندگی جنسی را برابر با شهوت جنسی ندانید . کم نیستند افرادی که برای مقابله با غریزه جنسی و جلوگیری از شهوت جنسی به اشتباه با زندگی جنسی خود مقابله می کنند و در انتها به زندگی جنسی خود در تمام عمر آسیب می زنند . . نکته مهم که هرگز نباید فرموش کنیم این است که اجتماع ، وجدان و دین بر سلامت شخصیت جنسی افراد تاکید دارند .
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
وقتی بچه ها دنیای بیرون از خود را کشف می‌کنند، نسبت به اعضای خصوصی بدن خود و جنس مخالف به طور طبیعی کنجکاو می‌شوند. بچه ها در بازی‌های عادی خود، از فرصت استفاده می‌کنند و از نظر جسمی به بچه های جنس موافق یا مخالف خود نزدیک می‌شوند تا شکل بدن آن ها را کشف کنند. بچه ها از سر کنجکاوی بازی‌های جنسی می‌کنند و این امر طبیعی است. این جور رفتارها با قصد و غرض جنسی صورت نمی‌گیرد و یا به روابط جنسی منجر نمی‌شود.
نازنین نازی بازدید : 36 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
براساس تحقیقات انجام شده ارتباط تنگاتنگی میان نارسایی‌های جنسی و مشکلات اجتماعی از قبیل جرائم، تجاوزات جنسی، بیماریهای روانی، اعتیاد و طلاق وجود دارد دکتر شهرام قائدی در افتتاحیه کنگره خانواده و سلامت جنسی افزود: زوج های زیادی با نارسایی جنسی و تاثیر آن بر مشکلات زندگی زناشویی مواجه اند اما از نقش آن در ایجاد ارتباط ضعیف، اعتماد به نفس پایین و افسردگی در خود و همسرشان غافل هستند ،وی گفت :بر اساس برخی آمارها 50 درصد زوجین در مراحلی از زندگی زناشویی خود یک اختلال جنسی را تجربه کرده‌اند
نازنین نازی بازدید : 5 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
برخی روان‌پزشکان معتقدند تمایلات جنسی از بدو تولد شروع می‌شود و مکیدن پستان مادر را نیز جزو تجارب جنسی محسوب می‌کنند. در برخی تحقیقات نیز توانایی ارگاسم در نوزادان پسر پنج ماهه و نوزادان دختر ۴ ماهه گزارش شده است. این تحقیقات به این نکته اشاره کرده‌اند که مراحل ارگاسم در نوزادان پسر دقیقا مانند مردان بالغ است، منهای توانایی انزال...
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
گزارشي از جراحي ترميم بكارت در ايران خطر در كمين شماست «در شب زفاف و پس از آن كه عروس و داماد به حجله مي رفتند، فردي به عنوان ينگه در پشت در منتظر مي ماند تا دستمالي را كه نشان از سلامت دختر است تحويل بگيرد و با نشان دادن آن به مادر شوهر و مادر زن انعامي نيز نصيب خود كند. اگر دستمال سفيد بود كه غوغايي به پا مي شد و بي آبرويي دختر و خانواده وي را به همراه داشت و احتمال داشت به دست پدر يا برادر "باغيرت"، خونش "مثل سگ" ريخته شود. البته اين اتفاق كم مي افتاد. گاه عروس سر داماد را كلاه مي گذاشت و دستمالي را كه به خون كبوتر آغشته بود، به كار مي برد.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
تفاوت آزادی با بی بندو باری : معنی آزادی مسلما خیلی گستردس اما ساده ترین معنی که میشه برای آزادی بکار گرفت : آزادی عبارت است از اسوده بیان کردن ، رفتار کردن ، زندگی کردن به شرط آنکه امنیت ما ، احترام ما و حقوق ما رعایت شود و در عین حال آ زادی ما باعث خدشه دار شدن حقوق دیگران نشود. افراد آزاد اندیش را در عام افرادی با ذهنیت باز ( Open Mind) خطاب میکنند این افراد دارای ظرفیتهای بالا در پذیرش انتقادات و رویاروئی با مسائل جاری اجتماع هستند به نوعی واقع بین و حقیقت جو .
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
بیوشیمی جنسی را از یک لحظه بسیار سخت می توان تعریف کرد . بدین معنا که یا آن را احساس می کنید یا آن را احساس نمی کنید. آیا تا بحال اتفاق افتاده است که یکی از دوستانتان مرد یا زن فوق العاده ای را برای شما توصیف کرده باشد و به شما اطمینان خاطر داده باشد که او هر آنچه را که یک زن یا مرد می خواهد ، داراست ، به طوری که مشتاق شده باشید او را حتماً ببینید . سرانجام پس از آنکه او را از نزدیک دیدید متوجه شدید که هیچگونه جاذبه جنسی برایتان ندارد ؟ . آیا تا بحال از لحاظ جنسی جذب کسی شده اید که هیچ گونه نقطه مشترکی با او نداشته اید ، برایش احترام قائل نبوده اید یا او را تایید نمی کردید و هرگز نیز نمی خواستید که زندگیتان را با او بگذرانید ؟ موضوعی که در رابطه با جاذبه جنسی بسیار ناراحت کننده و حتی عصبانی کننده است نیز همین است . بدین معنا که ظاهراً تحت شرایط نادرست با فرد نامناسب ، اغلب آن را بیش از حد احساس می کنیم و تحت شرایط درست با فرد مناسب اصلاً آن را احساس نمی کنیم .
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
1- بهبود حس بويايي: پس از رابطه جنسي ترشح هورمون پرولاكتين افزايش مييابد. اين هورمون سبب ميگردد تا سلولهاي بنيادي مغز نورونهاي جديدي را در پياز بويايي مغز ايجاد كنند. (در دوران شيردهي نيز اين بهبودي حس بويايي در زنان مشاهده ميگردد)
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
سر درد جنسي درد مبهمي است که در هنگام افزايش هيجانات جنسي به ويژه در زمان ارگاسم ممکن است در سر و گردن خود احساس کنيد . اين درد معمولا ناگهاني , بدون هشدار و طي چند ثانيه اتفاق مي افتد و مي تواند نشانه اي از مشکلاتي مربوط به رگ هاي خوني در مغز شما باشد
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
تفاوت های جنسی بین زن و مرد به طور طبیعی وجود دارد و این تفاوت ها اختلال نیست بلکه به صورت کاملا طبیعی بین زن و مرد وجود دارد.مهمترین تفاوت جنسی بین زن و مرد تفاوت در چرخه پاسخ جنسی است.با اولین نگاه به منحنی‌های پاسخ جنسی در مردان و زنان می‌توان دریافت که چرخه پاسخ جنسی زنان در تمام مراحل کندتر و آرام تر از چرخه پاسخ جنسی آقایان است، یعنی به هنگام روابط زناشویی مرد بلافاصله تحریک شده و به اوج لذت جنسی می‌رسد در حالی که حالت تحریک در زن تازه شکل گرفته و در حال افزایش است.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
با اينکه دلايل انجام رابطه‌ جنسي به شکل‌هاي مختلف متفاوت و پيچيده هستند اما هدف معمولاً رسيدن به ارگاسم است. ازآنجاکه ما آدمها متفاوت هستيم، دستيابي به يک توصيف عمومي از ارگاسم غيرممکن است. چيزي که اکثر افراد در آن توافق دارند اين است که ارگاسم تجربه‌اي عميقاً و شديداً لذت‌بخش است
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
هر دوی شما خسته‌اید. خواب بچه‌ها سبک است. از وزن و اندامتان رضایت ندارید. با کلی استرس درگیر ضرب‌العجل‌های کاری هستید. دلایل مختلفی وجود دارد که زندگی‌های زناشویی طولانی دچار رخوت جنسی می‌شوند و شب‌ها افراد به جای همسرشان به دنبال بالشت یا کنترل تلویزیون هستند.
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خود ارضایی عادتی است که به سرعت ایجاد می شود و می تواند تاثیر نامطلوبی بر مردان و زنان تمامی سنین داشته باشد. بر اساس مطالعات انجام شده خودارضایی اثرات منفی جسمی و روانی متعددی بر افراد می گذارد. اگر شما در تلاش هستید تا بر این عادت غلبه کنید، مطمئن باشید که ممکن است (اگرچه مثل هر عادتی نیاز به تلاش و زمان دارد).
نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
آمیزش جنسی به معنی نزدیکی و جفت گیری است که بین دو دو غیر همجنس انجام میشود که منجر به ارضا نیاز جنسی میشود. آمیزش جنسی بین حداقل دو غیر همجنس میتواند منجر به تولید مثل شود.
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکي از موارديكه در امور جنسی كاملاً افراد را گیج و دچار استرس كرده است مورد خودارضایی میباشد.این عاملیست كه همه از آن به عنوان یك اعتیاد نام میبرند و آن را شدیداً پنهان میكنند در حالیكه به نظر من 90% پسران و 70% دختران به انجام آن مشغولند!
نازنین نازی بازدید : 18 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
آیا داشتن پستان های بزرگ و یا کوچک تاثیری در سرنوشت یک زن دارد ؟ آیا واقعاً سایز سینه اهمیت دارد؟ سالهای سال است که زنها و شوهرهاسر این موضوع با هم بحث می کنند. مرغ همسایه همیشه غاز است و به همین خاطر است که زنها معمولاً برای خودشان دلیل ارائه می دهند که چرا باید سینه های کوچک یا بزرگ داشته باشند. اما آیا واقعاً تفاوت پزشکی خاصی بین داشتن سینه های کوچک یا بزرگ وجود دارد؟
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
- بهبود حس بویایی: پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش مییابد. این هورمون سبب میگردد تا سلولهای بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده میگردد)
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر مردی خیلی زود در رابطه درخواست رابطه‌جنسی کند، به آسایش و راحتی شما فکر نمی‌کند. اول اینکه، اگر مردی خیلی زود بعد از شروع رابطه تقاضای رابطه‌جنسی کرد، مشخص است که فقط به برآورده شدن نیاز و لذت خودش فکر می‌کند و به فکر احساسات و راحتی شما نیست. طرف هزینه‌ بسیار کمی برای رابطه کرده است و هنوز متعهد نشده است. اگر اینطور است، برای اینکه بعد از برقراری نزدیکی جنسی با شما بخواهد به راحتی از رابطه بیرون بیاید هیچ مشکلی نخواهد داشت و خیلی راحت به سراغ نفر بعدی می‌رود (البته باید بگویم که در این موارد تقصیر از خانم‌ها هم هست).
نازنین نازی بازدید : 14 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان خشونت و تجاوزجنسی ، نه تنها در ایران ، که در تمام کشورهای دنیا ، اقدامات نادرست یا ناکافی قربانیان است که کاردفاع از آنان را برای وکلا سخت و گاه غیرممکن می کند ( موارد متعددی مثل افسانه نوروزی و مریم عابدی از جمله این موارد است).
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 215
  • بازدید کلی : 2,599