loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 11 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (2)
آیا نزدیکی به جنین صدمه میزند و باعث سقط شود ؟ ج ۱ ) در یک حاملگی طبیعی و بدون خطر ، نزدیکی نمی تواند چنین خطری ایجاد کند . جنین به خوبی توسط کیسه ی آب و ماهیچه های رحمی محافظت می شود . علاوه براین یک ترشح غلیظی در دهانه رحم وجود دارد و آنرا می بندد و از انتقال عفونت به داخل رحم جلوگیری می کند. هر چند معمولاً به خانمهایی که سابقه ی سقط دارند توصیه می شود که نزدیک نداشته باشند اما آماری که این نظریه را تایید نماید وجود ندارد. تقریباً ۴۰ % از اولین سقط ها را می توان به ناهنجاریهای ژنتیکی جنین مربوط کرد. نا رساییهای هورمونی و عفونتهای تناسلی نیز نقش مهمی در ایجاد سقط دارند . ولی نزدیکی، نقشی ندارد. اگر احیاناً پس از نزدیکی، سقط صورت گیرد، پدر و مادر احتمالاً خودشان راسر زنش می کنند ولی باید این را بدانند که در هر حال این سقط صورت می گرفت و ارتباطی یه نزدیکی آنها نداشته است. شما ممکن است حرکات جنین را درحین مقاربت احساس کنید ولی این حرکات در تمام مواقع دیگر نیز وجود دارند، نگران نباشید، حرکات او نشان دهنده ناراحتی و یا خطر برای او نمی باشد .
نازنین نازی بازدید : 10 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
قرص های «ال . دی » و «اچ . دی » قرص های تری فازیک (سه مرحله ای ) قرص های تک هورمونی ( دوران شیر دهی ) کاندوم آی . یو . دی نورپلانت ( کپسولهای کاشتنی ) آمپولهای تزریقی ژل و کرم اسپرم کش کاندوم مردانه کاندوم زنانه دیافراگم کلاهک سرویکال اسفنج پیشگیری از بارداری قرص ضد بارداری حلقه واژینال برچسب پوستی آمپول دپو – پرورا ایمپلنت کاشتنی زیر جلدی دستگاه داخل رحمی – آی یو دی
نازنین نازی بازدید : 116 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

قدیم‌ها شنیده بودیم که می‌گفتند ازدواج برای سلامتی خوب است و ازدواج مانع انحراف افراد در زندگی اجتماعی آنها می‌شود؛ حالا دانشمندان می‌گویند ازدواج کردن واقعا در حفظ تندرستی انسان‌ها تأثیر دارد.

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شاید دروغ گفتن عادت بسیاری از ما شده باشد اما باید بدانید در مورد زندگی مشترک دروغ گفتن سم است و هیچ صحبت و کلامی مانند دروغ، شما را در نظر همسرتان بدبین نمی کند.

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در شرایط امروزی جامعه ما تصمیم به ازدواج با زنی كه به تنهایی سرپرستی كودك یا کودکانی  را بر عهده دارد چیز عجیبی نیست. هر چند این قضیه هنوز هم برای تعدادی از مردان...

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شاید در برخی از زندگی ها طلاق آخرین و بهترین راه باشد اما راه های متفاوتی وجود دارد که می تواند پایه های سست یک زندگی مشترک را تنومند نموده و طول عمر آن را به سال های متمادی افزایش دهد.

نازنین نازی بازدید : 15 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

برای آن که با فرد ی بتوان به نحو احسن همکاری داشته باشیم باید اورا بشناسیم ؛ در مورد زن وشوهر این شناخت ،بسیار مورد نیاز است ، یعنی زن ومرد می بایست هم دیگر را به حد ممکن بشناسند .تا با شناخت بیشتر ، با یکدیگر تعامل خوب وعاشقانه داشته باشند .

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

فاکتورهایی که ارتباط زوجین را تحت تاثیر قرار می دهند

شروع  زندگی زناشویی و به طور کل تجربه زندگی متاهلی، می تواند تجربه ای چالش برانگیز و پیچیده باشد و به طور بالقوه این امکان وجود دارد که این تجربه یک تجربه سودمند و رضایت بخش و یا دردناک و زجر آور تبدیل شود. ذات و طبیعت ارتباط یک زوج به وسیله نحوه مواجهه آنها با فاکتورهای مختلفی که ارتباط را تحت تاثیر قرار می دهند مشخص می شود.

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

خیانت باعث بروز عصبانیت، احساس صدمه، احساس جرم و گناه و نیز پیدایش حس انتقام و کینه توزی می گردد. برخی از این امیال و احساسات در درون شخصی که بی وفایی کرده و برخی در طرف مقابل به وجود می آید. اینکه این احساسات چگونه بیان می شوند...

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

پروانه سوخته

رفته بود بستنی بخرد. ناخودآگاه رفتم طرف گوشی موبایلش. بازش كردم تا پیامك‌هایی را كه برایم فرستاده بود در گوشی خودش بخوانم. وقتی بازش كردم، دیدم پیامك‌های جدیدی به كسی فرستاده به اسم یاسمن. دیدم پیام‌های محبت‌آمیزی را كه من برایش فرستاده بودم برای او فرستاده. باز هم خواندم. باورم نمی‌شد. همان جملات عاشقانه آشنا، همان جملاتی كه من فكر می‌كردم فقط در دنیای عاشقانه من و او رد و بدل می‌شوند، كلماتی كه شب‌ها مثل لالایی در ذهنم زمزمه می‌كردم و از زیبایی عشق نابم لذت می‌بردم. همه آنها را دیدم كه برای كس دیگری هم فرستاده بود. از شدت ناراحتی و تعجب نمی‌دانستم چه كار باید بكنم. فقط از جایی كه بودیم دور شدم. قلبم انگار می‌خواست از سینه‌ام بیرون بپرد. دویدم و در تنهایی، در حالی که اشك‌هایم بی‌اختیار جاری بود، آنقدر رفتم تا دیگر نمی‌دانستم كجا هستم. مشكلاتی كه در نخستین روابط عاطفی همسران اتفاق می‌افتد دارای اهمیت فراوانی است، زیرا می‌تواند آینده فرد را تحت تأثیر مستقیم قرار دهد. یكی از آسیب‌زاترین و مهم‌ترین وقایع خیانت است.

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

روابط زوج‌ها همیشه عاشقانه و هوای زندگی دائم آفتابی نیست. روز‌هایی هم در زندگی هر زوجی وجود دارد كه آسمانش را ابرهای سوءتفاهم یا اختلاف‌نظر تیره می‌كند و كار به مشاجره می‌رسد. حتی در زندگی موفق‌‌ترین زوج‌ها هم مواردی از اختلاف نظر وجود دارد، اما تفاوتشان با باقی زوج‌ها این است كه آنها می‌توانند بحث‌هایشان را به گونه‌ای هدایت كنند كه تبدیل به دعوا نشود.

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بدبینی، تفسیر غلط از رفتار دیگران است، یعنی اینکه فرد احساس می‌کند چیزی که می‌بیند با آن چیزی که در پشت صحنه وجود دارد تفاوت دارد. این رفتار از یک احساس مثبت منشا نمی‌گیرد. گاهی انسان بدی می‌کند اما اگر درونش خوبی باشد این به عنوان بدبینی تلقی نمی‌شود. در واقع به خوبی که بد تفسیر شود بدبینی می‌گوییم.........

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از رفتارهای مخربی که اثرات زیان‌آور و جبران‌ناپذیری بر روابط بین همسران جوان به خصوص در دوران عقد دارد، سرزنش و تحقیر و خرد کردن شخصیت یکدیگر است.

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

همانطور که می دانید گفتن دوستت دارم برای شما و همچنین برای همسرتان بسیار اهمیت دارد. اما شما نباید به گفتن و یا صرفا شنیدن  دوستت دارم بسنده کنید؛  چرا که بسیاری از مردان تمایل دارند که دوستت دارم را در کارهایشان ثابت کنند.

نازنین نازی بازدید : 42 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

خواسته های آقایان دقیقا با آن چه خانم ها در این باره فکر می کنند. منافات دارد. هم چنین شما خانم ها با نکاتی آشنا می شوید که به وسیله آنها مرد ایده آل خود را حفظ کرده و زندگی مشترک فوق العاده ای خواهید داشت.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

«تا با هم زیر یک سقف زندگی نکنید، مشکلات زندگی مشترک را درک نمی‌کنید.» این جمله‌ی معروفی است که خیلی از مجردهای در آستانه‌ی ازدواج بارها آن را می‌شنوند و خیلی از متأهل‌ها هم در قالب نصیحت‌های کلیشه‌ای به تازه عروس و دامادها تحویل می‌دهند. اما چرا چنین ذهنیتی آن هم آنقدر وسیع در جامعه‌ی ما تقویت می‌‌شود؟

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
روش های درمان

الف:در درمان انواع ناتوانی های جنسی کندی و سستی نعوظ و..... عسل و زنجبیل موثر واقع میشود. مصرف زنجبیل برای هر وعده 5 گرم (یک قاشق چایخوری) است که باید با یک استکان عسل مخلوط گردد و روزی سه قاشق مربا خوری مصرف شود.


نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

تصور می‌کنیم که وقتی چند روز پیش علی درمقابل همسرش سارا در یک مهمانی تولد  تسلیم شد می‌خواست اوضاع را آرام نگه دارد. دختر سه ساله آنها، دلسا، داشت با شادی اینطرف و آنطرف می‌پرید که یکدفعه به یک دختربچه دیگر برخورد کرد.

نازنین نازی بازدید : 5 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

خانم ها، خوشحال باشید که در عصر حاضر زندگی می کنید، چرا که با نگاهی به گذشته، حدود 100 یا 50 سال پیش، نه تنها به مسئله ارضای جنسی زن اهمیّتی نمی دادند، بلکه محققین و دانشمندان نیز در این مورد به وضوح نظریه قطعی نداشتند! و در نگاه آنها، تنها مردها نقشی حیاتی در تولید مثل ایفاء می کردند.

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
اختلالات جنسی کدامند؟

منظور از اختلالات جنسی ، مشکلاتی است که در روند چرخه یک رفتار جنسی فرد با آن روبرو میگردد. چنانچه پاسخ رفتار جنسی در انسان را از شروع تا خاتمه در سه مرحله : 1-میل به برقراری رابطه جنسی ، 2- بر انگیختگی جنسی و 3- خشنودی جنسی یا ارگاسم در نظر گیریم ، هرگونه مانع و دشواری که درهر مرحله ازاین چرخهً پاسخ جنسی رخ دهد ، اختلال محسوب میگردد. در مرحله میل و اشتیاق جنسی هر گونه کمبود و یا بیش بود میل جنسی با عنوان اختلال میل جنسی از آن یاد میگردد.

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

مقوله وزن و تاثیراتِ بیش بود یا کمبودِ آن در سلامت تن و روان انسانها ، از دیر باز همواره موضوع علاقه محافل علمی به شمار می آمده است . لیکن بررسی اینکه آیا بین کمیت حجم چربیهای بدن و رفتار جنسی رابطه ای میتواند وجود داشته باشد ، سوالی است که اخیراً عده ای از پژوهش گران در صدد پاسخ به آن بر آمده اند. یافته های مطالعاتی موید آنند که هر گونه افراط و تفریط وزنی رابطه مستفیمی با افزایش فعالیت جنسی دارد . بدین معنا که چه زیاد بودن وزن و چاقی زیاد و چه کم بودن وزن و لاغری شدید ، سبب افزایش احتمال برقراری رابطه جنسی شده است . بسیاری از نوجوانان و جوانانی که به نوعی بنا بر استانداردهای بهداشتی عنوان چاق و یا لاغر لقب گرفته اند در گزارشات به عمل آمده از آنها ، نوعی بیش فعالی جنسی را در شرح حال زندگی جنسی از خود نشان داده اند

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

علی رغم باور عموم که همواره طولانی بودن رابطه جنسی واژینال را الگوی مطلوب رفتار  جنسی رقم میزنند ، تیم تحقیقاتی محققان امریکایی مرکب از روان شناسا ن  ، سکس تراپیست ها و مشاوران خانواده به این نتیجه رسیده اند که طولانی شدن دخول معمولا تاثیر منفی در ارزیابی کیفیت ارتباط جنسی دارد .در نظر سنجی به عمل آمده ، طول زمان دخول به شکل زیر از سوی زوجین ارزیابی شده است :

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

پزشکی تعریف میکرد که پیرمرد 100 ساله ای را که مدتی در بیمارستان بستری و حال در شرف ترخیص میبوده ویزیت میکرده است . آنچه نام و خاطره این پیر مرد را در ذهن پزشک ماندنی کرده نه فقط سن زیاد او بلکه روحیه بسیار بالا و بشاش پیر مرد و همچنین سوالی بوده است که درلحظه خروچ از بیمارستان از پزشک خود میپرسد ” دکتر به من بگو چند روز دیگر میتوانم با همسرم سکس داشته باشم ؟! ”

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

انجمن بین المللی سکچوال مدیسن در ماه اکتبر سال2007 خود ، آخرین و جدید ترین تعریف زود انزالی را به جامعه علمی ارائه داد . به ادعای این انجمن ، انزال ظرف مدت یک دقیقه و یا کمتر در طی فرایند رابطه جنسی واژینال و ناتوانی در به تعویق انداختن آن که ناخشنودی شریک جنسی را به دنبال داشته باشد مشکل زود انزالی قلمداد میگردد .

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بنا بر تحقیقات دانشگاه پبترزبرگ مبتلایان به تکرر ادرار در مقایسه با افراد عادی از خشنودی جنسی کمتری برخوردارند. 50% از افرادی که علایم بیش فعالی مثانه در آنها تشخیص داده شده به دلیل شرم از پس داده شدن ادرارو یا احساس تخلیه فوری در هنگام رابطه جنسی از نزدیکی اجتناب ورزیده و حدود یک سوم از این افراد از طرح و بازگویی مشکل خود با همسر گریزانند. در این تحقیق که روی 78 زن که مبتلا به بیش فعالی مثانه بودند انجام شد دو دسته پرسشنامه یکی در مورد تعدد و کیفیت ادرار و دیگری در مورد تعدد و کیفیت رابطه جنسی جمع آوری شد .

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

از آنجایی که مواد و ترکیبات شیمایی موجود در محیط زندگی که روزانه افراد به نوعی با آن ها در ارتباطند میتواند نقش اساسی در سلامتی انسانها بازی کند لذا روزانه پژوهش های متعددی پیرامون عوارض تماس با مواد شیمیایی در بدن از سوی مراکز تحقیقی به عمل میاید . در این راستا یکی از مقوله هایی که توجه بسیاری از محققین را به خود معطوف داشته بررسی عوارض استفاده از لوا زم پلاستیکی در رفتار جنسی مردان است . بنا بر مطالعات متخصصین مردانی که بنا بر شرایط کاری مجبور به تماس با مواد پلاستیکی به مقدار زیاد بوده اند 4 برابر بیش از مردان دیگر دچار ناتوانی جنسی گشته و نیز 7 برابر بیش از سایرین از زود انزالی شکایت مند بوده اند .

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
چسب های ضد بارداریچسب های ضد بارداری (contraceptive patch) شبیه چسب های زخم هستند اما شکل آنها به صورت مربع می باشد. این چسبها را می توان بروی شکم ، کفل ، بازو ویا پشت چسباند .

به مدت سه هفته باید هر هفته این چسبها را عوض نمود و یک چسب جدید بکار برد، یک هفته هم نباید از چسب استفاده نمود . بنابراین درطی یک ماه ، فقط سه هفته باید از چسب استفاده کرد . چسب های ضد بارداری عمل خود را با آزاد کردن تدریجی ترکیبی از هورمونهای استروژن و پروژسترون از طریق پوست انجام می دهند .این هورمونها با جلوگیری از رها شدن تخمک از تخمدانها وغلیظ کردن ترشحات رحم باعث جلوگیری از بارداری می شوند .

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

* رایج ترین و عوام پسند ترین روش پیشگیری از بارداری است .
* قرص های ضد بارداری حاوی دو نوع هورمون ترکیبی استروژن (Estrogen) و پروژستین (Progestin) میباشند.
* در هر بسته تعداد ۲۱ یا ۲۸ عدد قرص موجود میباشد .
* قرص های کوچک ضد بارداری ( Progestin-only pills و یا mini-pills) دارای استروژن نمیباشند . این قرصها در زنانی استعمال میشود که نمیتوانند استروژن مصرف نمایند .
* اولین بسته قرص باید از روز ۵قاعدگی مصرف شود.

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

آیا داشتن رابطه جنسی در هفت روز هفته می‌تواند به سلامت عمومی شما کمک کند. البته ، این کار حتما در کاهش استرس تاثیر دارد و باعث می‌شود تا بهتر بخوابید و هفته بهتری داشته باشید.

شما رابطه جنسی را دوست دارید (همه دوست دارند) ولی اخیرا در لابلای لحاف و ملحفه ها، خبری از آن نیست و بیشتر به خوابیدن مشغولید.

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در هر ثانیه 4000 نفر در دنیا به رابطه جنسی مشغولند. پس می‌توان گفت که رابطه جنسی بیش از هر چیز دیگری در دنیا اتفاق می‌افتد. البته این فقط شامل انجام عمل مقاربت در تخت خواب نمی‌شود. سه متغیری که می‌توانند به شما در ساختن یک رابطه خوب با همسرتان کمک کنند مهربانی، مهارت‌های ارتباطی و اعتماد به نفس هستند. حرف‌های شهوت انگیز در حین رابطه جنسی می‌تواند، به تحریک بیشتر خانم‌ها کمک کند. او را نوازش کرده و از او تعریف کنید، کاری کنید که احساس کند جذاب و خواستنی است و مطمئن باشید که حتی اگر از نظر کارایی در حد معمول نباشید، می‌توانید او را به اوج لذت جنسی برسانید.

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

عدۀ ناچیزی از خانم ها و آقایان هستند که می دانند روابط جنسی به همان میزان که با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد.
خانمها بر خلاف تصور آقایان، چندین ارگاسم متوالی دارند. تحریک نقطه جی (G) و دخول یکی از این ارگاسم ها به شمار می آید نه کل آن، آقایان باید توجه کنند، خانمها پیش از ارگاسم جنسی نیاز به ارگاسم روحی و عاطفی دارند یعنی؛ مرد باید قبل از آمیزش با جملات و کلمات عاشقانه و محبت آمیز همسرش را برانگیخته نماید. با معاشقه و بازی با بدن همسرتان، وی را به ارگاسم نزدیک کنید و کیفیت و لذت سکس را افزایش ببخشید.

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در زندگی زناشویی عوامل زیادی تاثیر گذار است. تعدادی از این عوامل تسهیل کننده سازگاری و رضایت از ازدواج و برخی نیز زندگی زناشویی را دچار مشکلاتی می سازند. این عوامل بر حسب ویژگی های افراد و موقعیتها، مختلف است. وقتی عنوان می کنیم که این عوامل تحت تاثیر ویژگی های افراد و موقعیتهاست یعنی این که این مولفه ها جز اصول اساسی نیستند که حتما و ضرورتا در زندگی همه افراد تاثیر منفی بگذارد بلکه از موردی به مورد دیگرمتفاوت است و یا گاه از شدت و ضعف برخوردار است. یکی از این مصادیق مساله سن و اختلاف سنی در رابطه میان زوجین است.

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت‌های تجاری مختلفی ادعا می‌کنند قرص‌هایی دارند که سطح لیبیدو را در زنان به شدت بالا می‌برد. اما تا به حال سازمان بهداشت و داروی آمریکا FDA هیچ دارویی را به این منظور تأیید نکرده است.

دکتر بَت شوا مارکوس، پزشک مرکز تمایلات جنسی زنان در نیویورک می‌گوید:" هیچ دارویی برای حل مشکلات جنسی وجود ندارد که برای همه افراد کارساز باشد."

با این وجود درمان‌های مؤثری وجود دارد و همگی آنها به صورت دارو در بازار عرضه نمی‌شوند.

اولین گام درک اتفاقی است که در حال رخ‌دادن است.

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

ناتوانی یا اختلال جنسی در زنان چند نوع است؟
اختلال جنسی در زنان به انواع زیر تقسیم می شود:

1- اختلال کمبود میل جنسی یا سردمزاجی زنان.

2- اختلال بیزاری یا تنفر جنسی. این اختلال شدیدتر از اختلال قبلی است.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در جریان آمیزش جنسی ، درصد زیادی از خانم ها ، ممکن است هرگز به اوج لذت نرسند. شیوع سرد مزاجی در میان خانم ها ، در مطالعات مختلف ، از 10 تا 80 درصد متغیر بوده است. سرد مزاجی با نداشتن ارگاسم متفاوت است. زنان سرد مزاج می توانند به ارگاسم برسند. یک زن همجنس باز در ارتباط با جنس مخالف سرد مزاج است ولی در رابطه جنسی با همجنس خود کاملا" ارضا می شود.

 

نازنین نازی بازدید : 4 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شب زفاف یکی از دل انگیزترین شبهای عمر آدمیزاد است ! با دلشوره های مخصوص خودش ، با خیالات و تصورات کاملا ویژه ای که هر کس دارد ، با آداب و رسوم های عجیب و غریب و...  همه اینها دست به دست داده اند تا این شب را ، شبی استثنایی بسازند . اما افسوس که دیگر روز به روز از راز آمیزی و جذابیت این شب اهورایی ، کاسته می گردد.

نازنین نازی بازدید : 22 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در عصری که لذت جنسی به یکی از مهمترین لذائذ دنیوی تبدیل شده است ، جستجو در همه گوشه و کنار جسم زن و مرد برای دستیابی به لذت بیشتر ، یک دغدغه اصلی به شمار می رود. روزی نیست که نوآوری تازه ای در زمینه روش ها و تکنولوژی رابطه جنسی ابداع نشود. رابطه ای که تا همین دیروز تقریبا یکطرفه بود و فقط مردها از آن کام می گرفتند و سود می بردند. اما یکباره ، زنان نیز به حقوق خود هشیار شده و خواهان سهم واقعی برای خود شدند.

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اغلب آقايان هيچ چيزى را بيشتر از اين دوست ندارند که زنهايشان با پاهاى باز شده بحالت عقابى روى تخت دراز بکشند و آن محل مورد علاقه را در معرض هر آنچه که دوست دارند با آن انجام دهند ،بگذارند، اما موضوع امروز در مورد آلت آنها نيست.
حالا قبل از اينکه شروع به آه و ناله کنيد، يادتان باشد که وقتى زنتان پشت شما را نوازش ميکند تا احساس عميقترى از تماس را به شما ارزانى کند و اين براى شما خوشايند است، زنان نيز وقتى شما بدنشان را در نواحى زير پستانها و آلت و کپلها نوازش ميکنيد بسيار لذت ميبرند.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

احساسات جنسی در افراد با افزایش سن، از بین نمی روند.

سلامت جنسی در هر سنی مهم است ، و میل به صمیمیت همیشگی است. گرچه با افزایش سن، روابط جنسی دیگر همچون دوران جوانی نیست ، اما همچنان نیازهای فرد را برطرف می کند. باید بدانید که با افزایش سن ، کدام جنبه های  سلامت جنسی ، تغییر می کنند، و چگونه باید با این تغییرات، همسو شوید.

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

انزال ممکن است خیلی زود اتفاق بیفتد و گاهی می تواند بطور ذهنی نیز فعال شود ، و شاید حتی در رهایی از درد نیز کمک کند. شما در مورد ارگاسم یا انزال چه می دانید؟

چیزهای جالب زیادی در مورد گل سر سبد رابطه جنسی، برای دانستن وجود دارد. اوج لذت جنسی برای هزاران سال است که افراد را درگیر خود ساخته وبه همین دلیل است که ما حقایقی حیرت انگیز در مورد انزال برای شما جمع آوری کردیم تا نگاهی به آنها بیاندازید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 2,584