loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

برای خود زمان لازم را در نظر بگیرید.
یا بهتر بگوییم به خود وقت بدهید! هر چه مردان پیرتر می شوند، به همان نسبت زمان بیشتری را جهت رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز دارند. این مطلب را دكتر باوم اظهار می دارد. در مردان در سنین 18 تا 20 سالگی جهت رسیدن به درجه شهوانی فقط یك ثانیه وقت نیاز است، زمانی كه آنان به سنین بین 30 تا 40 سالگی می رسند، این زمان تا یك یا دو دقیقه افزایش می یابد. یك مرد 60 ساله زمانی بیش از دو دقیقه وقت نیاز دارد و این بدان معنا نیست كه او ناتوان شده است بلكه فقط كمی بیشتر زمان نیاز دارد. زمان بین خروج انزال تا رسیدن به حالت شهوت دوباره، در مردان مسن و پیر به تدریج با افزایش سن، افزایش می یابد. در بعضی از مردان در سنین بین 60 تا 70 سالگی می تواند حتی تا یك روزهم طول بكشد كه دوباره قادر به رسیدن به اوج تمتع نهایی باشند. لذا دكتر باوم می گوید: «این امردر نزد مردان یك نتیجه كاملأ نرمال و طبیعی است».

تصورنمی كنید كه مربوط به دارویی باشد كه درحال حاضرمصرف می كنید؟
خوب وارسی كنید كه آیا مربوط به دارویی نیست كه در حال حاضرمصرف می كنید؟ همان دارویی كه اخیرأ پزشك به شما تجویز كرده است . شاید مربوط به آن باشد؟ داروهایی كه از مشتقات آنتی هیستامینها هستند یا داروهای مدر یا ادرارآور یا قرص های ضد افسردگی یا انواع آرام بخشها می توانند دلیلی بر مشكل به وجود آمده شما باشند. اما از این مسأله هم غافل نشوید كه مصرف هر كدام از این داروها تأثیر به خصوصی روی هر فرد دارد. در این بین باید دانست كه بیش از 200 نوع دارو وجود دارد كه می تواند صدمه جدی روی توانایی جنسی فرد وارد آورد. «عدم توانایی جنسی» مردان كه ناشی از مصرف این نوع داروهاست، عملأ ‌حدود 50 نوع آن روی مردان ثابت شده است. این ها تمامأ بیانات دكتر باوم است. یك سری مطالعات در این زمینه از سوی مركز خبرنگاری پزشكی در امریكا، حاكی از آن است كه عدم توانایی جنسی روی 188 نفر از مردان تحت آزمایش نشان داده شده است كه 25% آنان بر اثر مصرف این گونه از داروها بوده است. چنانچه به داروی مصرفی خود تردید دارید، حتمأ در این مورد از پزشك داروخانه سؤال كنید شاید لازم باشد كه مقدارآن را كاهش دهد یا كلأ نوع دارو را عوض كند. خودتان به تنهایی تصمیم نگیرید، بلكه از پزشك كمك بخواهید.

مراقب مصرف انواع مواد مخدر ها باشیم.
« دكتر ریچارد . اف. برگر» متخصص مجاری ادراری در مورد مصرف انواع مخدرها اخطار می دهد كه قطعأ مصرف این گونه مواد مانند: كوكائین، ماری جوانا، تریاك، هروئین‌،‌ مورفین، آمفامین و باربی تورات به قدرت باروری و توانایی جنسی مرد آسیب جدی می زند.

تا جایی كه امكان دارد الكل كم مصرف كنید.
شكسپیر در نمایشنامه «مكبث» معروف خود در مورد الكل چنین می گوید: «الكل تقاضا را افزایش می دهد اما شرایط جسمانی را كاهش می دهد» و توضیح می دهد كه الكل یك تأثیر تبخیر كننده بر روی ارگان جنسی دارد و بدین وسیله درست برعكس آن چیزی كه شما طلب می كنید، رفتار می كند. نوشیدن دو لیوان مشروب الكلی در یك پارتی شبانه كافی است تا شما درست و حسابی به دردسر بیفتید. نوشیدن الكل در درازمدت حتی می تواند بر روی هورمونهای جنسی صدمه زیادی بزند. «افراد معتاد به الكل یا همان الكلیها بدین وسیله دستگاه كبد وسیستم اعصاب خود را كاملأ‌ مختل می سازند». این اظهارات دكتر براون است . حتی براثر بد كاری سیستم عصبی گاهی جنس نر، هورمون ماده ترشح می كند. (مرد هورمون زنانه در بدن خود تولید می كند). معذالك جهت عدم مشكلات عملكردی به دستگاه تناسلی واجب است كه تستهای صحیحی انجام پذیرد.

جریان خون در وریدها و سرخ رگها و رگهای خونی دستگاه تناسلی
دكتر ایروین گلد اشتاین اظهار می دارد: «آلت تناسلی مرد یك ارگان حاوی بسیاری از رگهای خونی است، لذا موادی كه بر اثر تجمع در رگها یاعث تنگی عروق می شوند، مثل كلسترول و انواع چربیهای دیگر درموادغذایی، مانع از آن می شوند كه خون به راحتی در رگهای خونی آلت تناسلی جریان داشته باشد. در بسیاری از مردان 38 سال به بالا دیده شده است كه دچار گرفتگی عروق هستند كه نهایتأ ‌به ناراحتی دستگاه تناسلی آنان ختم می شود. از این رو به این مسأله دقت كافی مبذول دارید كه چه غذاهایی مصرف می كنید. مصرف بیش از حد كلسترول احتمالأ یكی از عوامل اصلی در عدم كامیابی جنسی به شمار می رود». به نظر می رسد كه عملأ به قدرت جنسی آسیب جدی می زند وهر چه بیشتر از توانایی آن می كاهد .

هرگز سیگار نكشید.
مطالعات پزشكی در این زمینه ثابت كرده است كه نیكوتین موجد در سیگار باعث گرفتگی و تنگی عروق می شود .این مطلب را دكتر باوم بیان می كند. مطالعات بر روی سگ های نرشكاری دورگه نشان داده است كه استشناق فقط دو پك سیگاركافی است كه تا پنج سگ به حد كافی به درجه شهوانی و اوج لذت جنسی نرسند و در ششمین سگ هرچند كه به درجه كامیابی نزدیك می شود لكن نمی تواند آلت خود محكم نگه دارد. محققان همگی متفق القول هستند كه نیكوتین درجه شهوانی را محاصره می كند، از این طریق كه از شل شدن و رها شدن عضلات دستگاه تناسلی جهت رسیدن به اوج لذت جنسی، ممانعت به عمل می آورد.

سعی كنید جهت ایده آل كردن اندام خود اقدام كنید.
آیا شما معتقدید كه باید چند كیلویی از وزن خود كم كنید؟ یا دوست دارید كاراته بازی یاد بگیرید؟ یا برنامه ریزی ورزشی جهت كنترل وزن خود درنظر گرفته اید؟ حتمأ این كار را بكنید! هرچقدرانسان از اندام ظاهری خود راضیتر باشد به همان نسبت برایش آسانتر خواهد بود كه یك ا رتباط سكس با جنس مخالف برقراركند». اینها تمامأ بیانات دكترپیل جیمز گلدبرگ است.

از انجام ورزشهای سنگین پرهیز كنید.
وقتی كه شما زیاد ورزش می كنید، مواد مخدر طبیعی بدن شما یا همان «زهربدن» تحریك و تهییج می شود زهر بدن یا همان اندورفینها. ما دقیقأ‌ نمی دانیم كه عملكرد این گونه مواد در بدن چگونه است اما به نظر می رسد كه احتمالأ در ترشح اندوروفینها باعث كاهش میل جنسی می شود و باعث می شود كه فرد دیرتر به درجه تمتع نهایی برسد. اینها اظهارات دكتر گلدبرگ است. او ادامه می دهد: «در یك معیار عقلایی، ورزش جسمانی باعث سلامتی بدن می شود و نه بیشتر از حد آن زیرا تا یك درجه معین بدن می تواند ازخودش محافظت كند و اضافه آن را بر علیه خود پس می زند».

هنگام بیماری یا درد از عمل سكس بپرهیزید.
«هنگام درد یا روی هم رفته بیماری، بدن از همان زهر طبیعی خود تولید می كند». دكتر گلد برگ معتقد است كه: «ترشح این مواد می تواند هرگونه تحریكات جنسی را به حداقل برساند و درست برعكس، می شود آن كاری راكه دلتان می خواهد می توانید انجام دهید. بنابراین بهتر است ابتدا درد خود را تسكین دهید و منتظر بهترین فرصت بمانید».

تا آن جا كه می توانید از هیجانات اضافی و تنشهای خود بكاهید.
سعی كنید اندام خود را كاملأ رها كنید و بدنتان را در آرامش مطلق نگه دارید، آرامش جسم، فوق العاده دراین امراهمیت دارد. چرا؟ زیرا دستگاه عصبی انسان بر بدن حاكم می شود، اندام «هشدار آمادگی» را دریافت می كند. در این هنگام ترشح آدرنالین بدن را آماده جنگ و گریز می كند. سپس توسط تكانه های عصبی جریان خون از دستگاه های گوارشی به سمت عضلات دستگاه تناسلی هدایت می شوند. «كمی حالت عصبانیت و ترس در این بخش از سیستم عصبی در جریان است». دكتر باوم اظهار می دارد: «در بعضی از مردان ترس از عدم موفقیت و كامیابی جنسی به قدری شدید است كه در این حالت بیش از حد نرمال آدرنالین ترشح می كند و این كاملأ برعكس چیزی است كه آنها جهت رسیدن به درجه نهایی كامیابی جنسی نیاز دارند». به هرجهت بخش پاراسمپاتیك دستگاه عصبی باید چیره دستانه عمل نماید، علائم هشدار دهنده ای كه از راه عصب انتقال داده می شوند، سیاه رگها، سرخ رگهای بیضه را گشاد می كنند و بدین وسیله باعث می شوند كه خون در آنها سریعتر و آسانتر جریان یابد.

برای یك بارهم كه شده امتحان كنید.
آلترناتیو دیگری برای خود در نظر بگیرید تا به آرامش جسمی وروحی برسید .یكی از این آلترناتیوها این است كه سعی كنید همگام با خود، همسرتان را نیز از لحاظ شرایط روحی و جسمانی آماده كنید تا هردوهمزمان به درجه كامیابی برسید با یكدیگر عشق بازی كنید و یكدیگر را به وجد آورید بدون این كه مطلقأ به طور مداوم به رسیدن درجه تحریك پذیری اندیشه كنید. دكتر گلدبرگ بیان می كند: «در ارگان جنسی غشاء پوست خارجی روی آلت تناسلی مهمترین نقش را ایفا می كند و نه خود آلت تناسلی. لذا خودتان را وابسته به این مسأله نكنید كه آلت شما چگونه واكنش نشان می دهد، بلكه ذهن خود را با تمام اندامتان به آن مسأله معطوف گردانید».

از مصرف مواد محرك پرهیز كنید.
مصرف تمامی مواد محرك زا از كافئین گرفته تا مشتقات این مواد در كولاها و یا شكلاتها باعث می شود كه تقاضای جنسی كاهش یابد. چرا كه مصرف این مواد باعث سفتی عضلات دستگاه تناسلی می گردد. «مهمترین مسأله ی سكس این است كه بدن كاملأ رها و آزاد باشد». ‌اینها بیانات دكتر گلدبرگ است. او ادامه می دهد: «‌مصرف این مواد، تأثیر به سزایی در كل سیستم بدن دارد این مواد به خصوص برعضلات اندامهای جنسی ای كه جهت تحریك پذیری به خصوص باید كاملأ رهاباشد، تأثیر گذاراست».

از قبل برای خود برنامه ریزی كنید.
وقتی كه می خواهید آن كاری كه دوست دارید انجام دهید، قبل از آن كه به این مسأله بیندیشید كه چه كاری می توانید بكنید یا چه امكان دوم دیگری در اختیار دارید چنانچه اندامتان را نمی توانید با خود فیكس كنید، آسانترآن است كه هرچه بیشتر از توانایی جنسی خود بهره مند شوید.

سعی كنید هرچه بیشتر با همسر خود گرم بگیرید و دراین باره صحبت كنید.
نگذارید كه هیجان و شوق در اتاق خوابتان براثر سكوت از بین برود شما دونفر می توانید فكركنید و دریابید كه مشكل كجاست. آیا استرس در مكان شغلی باعث شده تا نتوانید در اتاق خواب كاملأ كامیاب باشید یا همسر شما نگران كودك بیمارتان است؟ یا یك مسأله پیچیده و سختی پیش آمده است كه هردو نفر از حل آن عاجز مانده اید؟ در هر حال شما باید در مورد آلترناتیو خود (امكان دوم خود) صحبت كنید شاید مایلید كه سكس را به نوع دیگری امتحان كنید یا یك چیز نو دیگر را؟ شاید هم لازم باشد روش عشق بازی خود را كمی تغییر دهید؟ صرفأ رسیدن به درجه ارضاء كامل جنسی را هدف نهایی خود قرار ندهید چه ‍برسید چه نرسید، نگذارید كه از طریق این مزاحمتهای روحی آن حالت شهوانی بودن در شما خراب شود!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 2,724