loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

مقوله وزن و تاثیراتِ بیش بود یا کمبودِ آن در سلامت تن و روان انسانها ، از دیر باز همواره موضوع علاقه محافل علمی به شمار می آمده است . لیکن بررسی اینکه آیا بین کمیت حجم چربیهای بدن و رفتار جنسی رابطه ای میتواند وجود داشته باشد ، سوالی است که اخیراً عده ای از پژوهش گران در صدد پاسخ به آن بر آمده اند. یافته های مطالعاتی موید آنند که هر گونه افراط و تفریط وزنی رابطه مستفیمی با افزایش فعالیت جنسی دارد . بدین معنا که چه زیاد بودن وزن و چاقی زیاد و چه کم بودن وزن و لاغری شدید ، سبب افزایش احتمال برقراری رابطه جنسی شده است . بسیاری از نوجوانان و جوانانی که به نوعی بنا بر استانداردهای بهداشتی عنوان چاق و یا لاغر لقب گرفته اند در گزارشات به عمل آمده از آنها ، نوعی بیش فعالی جنسی را در شرح حال زندگی جنسی از خود نشان داده اند

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

علی رغم باور عموم که همواره طولانی بودن رابطه جنسی واژینال را الگوی مطلوب رفتار  جنسی رقم میزنند ، تیم تحقیقاتی محققان امریکایی مرکب از روان شناسا ن  ، سکس تراپیست ها و مشاوران خانواده به این نتیجه رسیده اند که طولانی شدن دخول معمولا تاثیر منفی در ارزیابی کیفیت ارتباط جنسی دارد .در نظر سنجی به عمل آمده ، طول زمان دخول به شکل زیر از سوی زوجین ارزیابی شده است :

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

پزشکی تعریف میکرد که پیرمرد 100 ساله ای را که مدتی در بیمارستان بستری و حال در شرف ترخیص میبوده ویزیت میکرده است . آنچه نام و خاطره این پیر مرد را در ذهن پزشک ماندنی کرده نه فقط سن زیاد او بلکه روحیه بسیار بالا و بشاش پیر مرد و همچنین سوالی بوده است که درلحظه خروچ از بیمارستان از پزشک خود میپرسد ” دکتر به من بگو چند روز دیگر میتوانم با همسرم سکس داشته باشم ؟! ”

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

انجمن بین المللی سکچوال مدیسن در ماه اکتبر سال2007 خود ، آخرین و جدید ترین تعریف زود انزالی را به جامعه علمی ارائه داد . به ادعای این انجمن ، انزال ظرف مدت یک دقیقه و یا کمتر در طی فرایند رابطه جنسی واژینال و ناتوانی در به تعویق انداختن آن که ناخشنودی شریک جنسی را به دنبال داشته باشد مشکل زود انزالی قلمداد میگردد .

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بنا بر تحقیقات دانشگاه پبترزبرگ مبتلایان به تکرر ادرار در مقایسه با افراد عادی از خشنودی جنسی کمتری برخوردارند. 50% از افرادی که علایم بیش فعالی مثانه در آنها تشخیص داده شده به دلیل شرم از پس داده شدن ادرارو یا احساس تخلیه فوری در هنگام رابطه جنسی از نزدیکی اجتناب ورزیده و حدود یک سوم از این افراد از طرح و بازگویی مشکل خود با همسر گریزانند. در این تحقیق که روی 78 زن که مبتلا به بیش فعالی مثانه بودند انجام شد دو دسته پرسشنامه یکی در مورد تعدد و کیفیت ادرار و دیگری در مورد تعدد و کیفیت رابطه جنسی جمع آوری شد .

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

از آنجایی که مواد و ترکیبات شیمایی موجود در محیط زندگی که روزانه افراد به نوعی با آن ها در ارتباطند میتواند نقش اساسی در سلامتی انسانها بازی کند لذا روزانه پژوهش های متعددی پیرامون عوارض تماس با مواد شیمیایی در بدن از سوی مراکز تحقیقی به عمل میاید . در این راستا یکی از مقوله هایی که توجه بسیاری از محققین را به خود معطوف داشته بررسی عوارض استفاده از لوا زم پلاستیکی در رفتار جنسی مردان است . بنا بر مطالعات متخصصین مردانی که بنا بر شرایط کاری مجبور به تماس با مواد پلاستیکی به مقدار زیاد بوده اند 4 برابر بیش از مردان دیگر دچار ناتوانی جنسی گشته و نیز 7 برابر بیش از سایرین از زود انزالی شکایت مند بوده اند .

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
چسب های ضد بارداریچسب های ضد بارداری (contraceptive patch) شبیه چسب های زخم هستند اما شکل آنها به صورت مربع می باشد. این چسبها را می توان بروی شکم ، کفل ، بازو ویا پشت چسباند .

به مدت سه هفته باید هر هفته این چسبها را عوض نمود و یک چسب جدید بکار برد، یک هفته هم نباید از چسب استفاده نمود . بنابراین درطی یک ماه ، فقط سه هفته باید از چسب استفاده کرد . چسب های ضد بارداری عمل خود را با آزاد کردن تدریجی ترکیبی از هورمونهای استروژن و پروژسترون از طریق پوست انجام می دهند .این هورمونها با جلوگیری از رها شدن تخمک از تخمدانها وغلیظ کردن ترشحات رحم باعث جلوگیری از بارداری می شوند .

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

* رایج ترین و عوام پسند ترین روش پیشگیری از بارداری است .
* قرص های ضد بارداری حاوی دو نوع هورمون ترکیبی استروژن (Estrogen) و پروژستین (Progestin) میباشند.
* در هر بسته تعداد ۲۱ یا ۲۸ عدد قرص موجود میباشد .
* قرص های کوچک ضد بارداری ( Progestin-only pills و یا mini-pills) دارای استروژن نمیباشند . این قرصها در زنانی استعمال میشود که نمیتوانند استروژن مصرف نمایند .
* اولین بسته قرص باید از روز ۵قاعدگی مصرف شود.

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

آیا داشتن رابطه جنسی در هفت روز هفته می‌تواند به سلامت عمومی شما کمک کند. البته ، این کار حتما در کاهش استرس تاثیر دارد و باعث می‌شود تا بهتر بخوابید و هفته بهتری داشته باشید.

شما رابطه جنسی را دوست دارید (همه دوست دارند) ولی اخیرا در لابلای لحاف و ملحفه ها، خبری از آن نیست و بیشتر به خوابیدن مشغولید.

نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در هر ثانیه 4000 نفر در دنیا به رابطه جنسی مشغولند. پس می‌توان گفت که رابطه جنسی بیش از هر چیز دیگری در دنیا اتفاق می‌افتد. البته این فقط شامل انجام عمل مقاربت در تخت خواب نمی‌شود. سه متغیری که می‌توانند به شما در ساختن یک رابطه خوب با همسرتان کمک کنند مهربانی، مهارت‌های ارتباطی و اعتماد به نفس هستند. حرف‌های شهوت انگیز در حین رابطه جنسی می‌تواند، به تحریک بیشتر خانم‌ها کمک کند. او را نوازش کرده و از او تعریف کنید، کاری کنید که احساس کند جذاب و خواستنی است و مطمئن باشید که حتی اگر از نظر کارایی در حد معمول نباشید، می‌توانید او را به اوج لذت جنسی برسانید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 2,579