loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
همه ما میدانیم در اجتماعی که زندگی میکنیم چه می گذرد ، همه ما مطلعیم که فساد اخلاقی ، روابط نا مشروع در جامعه ما روبه افزایش هست ، پس بهتره راه های جلوگیری از گسترش آنرا در نظر داشته باشیم.
نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
شخصیت جنسی افراد با هویت جنسی آنها تفاوت دارد در واقع هویت جنسی یکی از اجزاء زندگی جنسی افراد است . هویت جنسی قابل مشاهده ترین جزء از اجزاء زندگی جنسی انسانها می باشد . پس هرگز زندگی جنسی را برابر با شهوت جنسی ندانید . کم نیستند افرادی که برای مقابله با غریزه جنسی و جلوگیری از شهوت جنسی به اشتباه با زندگی جنسی خود مقابله می کنند و در انتها به زندگی جنسی خود در تمام عمر آسیب می زنند . . نکته مهم که هرگز نباید فرموش کنیم این است که اجتماع ، وجدان و دین بر سلامت شخصیت جنسی افراد تاکید دارند .
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
وقتی بچه ها دنیای بیرون از خود را کشف می‌کنند، نسبت به اعضای خصوصی بدن خود و جنس مخالف به طور طبیعی کنجکاو می‌شوند. بچه ها در بازی‌های عادی خود، از فرصت استفاده می‌کنند و از نظر جسمی به بچه های جنس موافق یا مخالف خود نزدیک می‌شوند تا شکل بدن آن ها را کشف کنند. بچه ها از سر کنجکاوی بازی‌های جنسی می‌کنند و این امر طبیعی است. این جور رفتارها با قصد و غرض جنسی صورت نمی‌گیرد و یا به روابط جنسی منجر نمی‌شود.
نازنین نازی بازدید : 36 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
براساس تحقیقات انجام شده ارتباط تنگاتنگی میان نارسایی‌های جنسی و مشکلات اجتماعی از قبیل جرائم، تجاوزات جنسی، بیماریهای روانی، اعتیاد و طلاق وجود دارد دکتر شهرام قائدی در افتتاحیه کنگره خانواده و سلامت جنسی افزود: زوج های زیادی با نارسایی جنسی و تاثیر آن بر مشکلات زندگی زناشویی مواجه اند اما از نقش آن در ایجاد ارتباط ضعیف، اعتماد به نفس پایین و افسردگی در خود و همسرشان غافل هستند ،وی گفت :بر اساس برخی آمارها 50 درصد زوجین در مراحلی از زندگی زناشویی خود یک اختلال جنسی را تجربه کرده‌اند
نازنین نازی بازدید : 5 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
برخی روان‌پزشکان معتقدند تمایلات جنسی از بدو تولد شروع می‌شود و مکیدن پستان مادر را نیز جزو تجارب جنسی محسوب می‌کنند. در برخی تحقیقات نیز توانایی ارگاسم در نوزادان پسر پنج ماهه و نوزادان دختر ۴ ماهه گزارش شده است. این تحقیقات به این نکته اشاره کرده‌اند که مراحل ارگاسم در نوزادان پسر دقیقا مانند مردان بالغ است، منهای توانایی انزال...
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
گزارشي از جراحي ترميم بكارت در ايران خطر در كمين شماست «در شب زفاف و پس از آن كه عروس و داماد به حجله مي رفتند، فردي به عنوان ينگه در پشت در منتظر مي ماند تا دستمالي را كه نشان از سلامت دختر است تحويل بگيرد و با نشان دادن آن به مادر شوهر و مادر زن انعامي نيز نصيب خود كند. اگر دستمال سفيد بود كه غوغايي به پا مي شد و بي آبرويي دختر و خانواده وي را به همراه داشت و احتمال داشت به دست پدر يا برادر "باغيرت"، خونش "مثل سگ" ريخته شود. البته اين اتفاق كم مي افتاد. گاه عروس سر داماد را كلاه مي گذاشت و دستمالي را كه به خون كبوتر آغشته بود، به كار مي برد.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
تفاوت آزادی با بی بندو باری : معنی آزادی مسلما خیلی گستردس اما ساده ترین معنی که میشه برای آزادی بکار گرفت : آزادی عبارت است از اسوده بیان کردن ، رفتار کردن ، زندگی کردن به شرط آنکه امنیت ما ، احترام ما و حقوق ما رعایت شود و در عین حال آ زادی ما باعث خدشه دار شدن حقوق دیگران نشود. افراد آزاد اندیش را در عام افرادی با ذهنیت باز ( Open Mind) خطاب میکنند این افراد دارای ظرفیتهای بالا در پذیرش انتقادات و رویاروئی با مسائل جاری اجتماع هستند به نوعی واقع بین و حقیقت جو .
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
بیوشیمی جنسی را از یک لحظه بسیار سخت می توان تعریف کرد . بدین معنا که یا آن را احساس می کنید یا آن را احساس نمی کنید. آیا تا بحال اتفاق افتاده است که یکی از دوستانتان مرد یا زن فوق العاده ای را برای شما توصیف کرده باشد و به شما اطمینان خاطر داده باشد که او هر آنچه را که یک زن یا مرد می خواهد ، داراست ، به طوری که مشتاق شده باشید او را حتماً ببینید . سرانجام پس از آنکه او را از نزدیک دیدید متوجه شدید که هیچگونه جاذبه جنسی برایتان ندارد ؟ . آیا تا بحال از لحاظ جنسی جذب کسی شده اید که هیچ گونه نقطه مشترکی با او نداشته اید ، برایش احترام قائل نبوده اید یا او را تایید نمی کردید و هرگز نیز نمی خواستید که زندگیتان را با او بگذرانید ؟ موضوعی که در رابطه با جاذبه جنسی بسیار ناراحت کننده و حتی عصبانی کننده است نیز همین است . بدین معنا که ظاهراً تحت شرایط نادرست با فرد نامناسب ، اغلب آن را بیش از حد احساس می کنیم و تحت شرایط درست با فرد مناسب اصلاً آن را احساس نمی کنیم .
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
1- بهبود حس بويايي: پس از رابطه جنسي ترشح هورمون پرولاكتين افزايش مييابد. اين هورمون سبب ميگردد تا سلولهاي بنيادي مغز نورونهاي جديدي را در پياز بويايي مغز ايجاد كنند. (در دوران شيردهي نيز اين بهبودي حس بويايي در زنان مشاهده ميگردد)
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
سر درد جنسي درد مبهمي است که در هنگام افزايش هيجانات جنسي به ويژه در زمان ارگاسم ممکن است در سر و گردن خود احساس کنيد . اين درد معمولا ناگهاني , بدون هشدار و طي چند ثانيه اتفاق مي افتد و مي تواند نشانه اي از مشکلاتي مربوط به رگ هاي خوني در مغز شما باشد

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 2,605