loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 6 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
معمولا نوجوانان و بعضی از بزرگسالان اطلاعات و انتظارات نادرستی دارند.اگر شما یک چنین شخصی هستید ، اعداد جنسی می توانند در روشن شدن بعضی از این عقاید نادرست به شما کمک کنند. این ارقام بطور میانگین از اندازه متوسط مربوط به 85 تا 90 درصد از جمعیت اخذ شده است.اگر شما فرق دارید.به یاد داشته باشید که اندازه بزرگ همیشه خوب نیست و ممکن است برای یک خانم دردناک باشد.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
تمام خانم ها همواره بدنبال داشتن سینه هایی زیبا هستند چرا که آنرا نشانه ی زنانگی خود می دانند . سینه های زیبا برای زنان یعنی سینه های سفت ، با قوام و اندازه ای متناسب با اندام است برخی از خانم ها از داشتن سینه های کوچک گله مندند چرا که غالبا سینه های کوچک موجب افسردگی و ناراحتی آنان می شود و مایلند که سینه هایی بزرگ تر ، خوش ترکیب تر ، زیبا تر ، متناسب و چالاک و رو به جلو داشته باشند .
نازنین نازی بازدید : 2 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
ماساژ جنسی بدن زن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد؟ ماساژ علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، میتواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و لذت سکس را دو چندان نماید. ماساژ ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب میشود تا آنها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یکدیگر ببرند. در خانمهایی که مشکل ارگاسم دارند یا اینکه دیر به ارگاسم میرسند، ماساژ بدن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد و در این امر بسیار کمک کننده است.
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
رازی که رابطه جنسی بین زوجین را عالی می کند وشور و شهوت جنسی را زنده نگه می دارد، در مفهوم دو قطبی بدن رابطه جنسی نهفته است… همان طور که قطب منفی آهن ربا قطب مثبت آهن ربای دیگر را جذب می کند، زوج به هنگام پرداختن به رابطه جنسی با نشان دادن قطبیت مخالف هم، باعث افزایش جذابیت، خواهش و لذت جنسی می شوند.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
تفاوت های جنسی بین زن و مرد به طور طبیعی وجود دارد و این تفاوت ها اختلال نیست بلکه به صورت کاملا طبیعی بین زن و مرد وجود دارد.مهمترین تفاوت جنسی بین زن و مرد تفاوت در چرخه پاسخ جنسی است.با اولین نگاه به منحنی‌های پاسخ جنسی در مردان و زنان می‌توان دریافت که چرخه پاسخ جنسی زنان در تمام مراحل کندتر و آرام تر از چرخه پاسخ جنسی آقایان است، یعنی به هنگام روابط زناشویی مرد بلافاصله تحریک شده و به اوج لذت جنسی می‌رسد در حالی که حالت تحریک در زن تازه شکل گرفته و در حال افزایش است.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
در حالی که برای زنان، مردان تیره پوست جذابیت بیشتری دارد، مردان از زنان با پوست سفید را بیشتر خوششان می آید! اما چرا؟! براساس یک تحقیق علمی که در دانشگاه تورنتو انجام شده است، زنان مردان با پوست تیره را بیشتر دوست دارند، مردان نیز لذت بیشتری از زنان با پوست روشن می برند. طبق این تحقیق در حالی که رنگ سفید سمبل معصومیت، سادگی، ظرافت و بکارت به شمار می رود و مردان دنبال این نشانه ها هستند، برای زنان رنگ تیره، گندمگون و سبزه نشانه خطر، جذبه، اقتدار و سک.سی بودن به شمار می رود و زنان به دنبال این نشانه ها در مردان هستند. محققان گفته اند مردان از هر نژادی که باشند به دنبال زن با پوست روشن هستند و اینگونه زنان را می پسندند، زنان نیز بر عکس این سلیقه مردان عمل می کنند. به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از گازته وطن، محققان ضمن اشاره به زنان با پوست تیره مانند مونیکا بلوچی که مورد پسند تعداد زیادی از مردان می باشد علت آنرا خطرخواهی غیراثباتی مردان دانسته اند
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
اینکه فقط در تختخواب دنبالش باشید. بعد از یک روز طولانی و خسته ‌کننده، وقتی با هم روی ملحفه‌ها می‌غلتید، اگر از قبل هیچ پیش‌درآمدی نبوده باشد، احتمال اینکه وارد اتفاق اصلی شوید بسیار کم است. دنبال کردن همسرتان یک کار تمام‌وقت است. زن‌ها خیلی دوست دارند که مردشان دنبالشان باشد و بهترین روش دنبال کردنشان، دنبال کردن فکری است. بگذارید بفهمد که به او فکر می‌کنید و تمایلاتتان تمام روز متوجه اوست.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
این عمل موجب میشود تا او احساس عشق وسکس داشته ودیوانه وار به ارگاسم برسد. بسیاری از خانم ها حتی آنرا به نزدیکی با مرد هم ترجیح میدهند. اگر شما فقط کمی در این باره اشتیاق نشان دهید آنگاه درنظر اویک عاشق افسانه ای بنظر خواهید آمد.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از مهمترین و موثرترین راههای برقراری ارتباط بدنی و روحی با همسر انجام دادن ماساژ از روی شهوت است. این ماساژ به هردوی شما کمک میکند تا از استرس و خستگی کار روزانه خلاص شوید و از یکدیگر لذت ببرید. شما باتوجه به علایق خود میتوانید محیط اطراف را با استفاده از نورچراغ خواب وموزیک آرام آماده کنید.فراموش نکنید که پیام گیرتلفن خودرا هم روشن کنید تا بعدا"صدای زنگ تلفن مزاحم کار شما نشود!
نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
«خود ارضایی در افراد متاهل گاه منجر به کاهش روابط زناشویی با همسر و نارضایتی وی از زندگی زناشویی می شود که دراینصورت به این افراد توصیه می‌شود این عمل را نخست در حضور همسر خود انجام دهند و در گام بعدی اجازه دهند همسرشان این کار را برایشان انجام دهد تا آرام آرام یاد بگیرند که توسط همسر خود ارضاء شوند و دیگر به خودارضایی روی نیاورند.»

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 219
  • بازدید کلی : 2,603