loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
تفاوت های جنسی بین زن و مرد به طور طبیعی وجود دارد و این تفاوت ها اختلال نیست بلکه به صورت کاملا طبیعی بین زن و مرد وجود دارد.مهمترین تفاوت جنسی بین زن و مرد تفاوت در چرخه پاسخ جنسی است.با اولین نگاه به منحنی‌های پاسخ جنسی در مردان و زنان می‌توان دریافت که چرخه پاسخ جنسی زنان در تمام مراحل کندتر و آرام تر از چرخه پاسخ جنسی آقایان است، یعنی به هنگام روابط زناشویی مرد بلافاصله تحریک شده و به اوج لذت جنسی می‌رسد در حالی که حالت تحریک در زن تازه شکل گرفته و در حال افزایش است.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
با اينکه دلايل انجام رابطه‌ جنسي به شکل‌هاي مختلف متفاوت و پيچيده هستند اما هدف معمولاً رسيدن به ارگاسم است. ازآنجاکه ما آدمها متفاوت هستيم، دستيابي به يک توصيف عمومي از ارگاسم غيرممکن است. چيزي که اکثر افراد در آن توافق دارند اين است که ارگاسم تجربه‌اي عميقاً و شديداً لذت‌بخش است
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
هر دوی شما خسته‌اید. خواب بچه‌ها سبک است. از وزن و اندامتان رضایت ندارید. با کلی استرس درگیر ضرب‌العجل‌های کاری هستید. دلایل مختلفی وجود دارد که زندگی‌های زناشویی طولانی دچار رخوت جنسی می‌شوند و شب‌ها افراد به جای همسرشان به دنبال بالشت یا کنترل تلویزیون هستند.
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خود ارضایی عادتی است که به سرعت ایجاد می شود و می تواند تاثیر نامطلوبی بر مردان و زنان تمامی سنین داشته باشد. بر اساس مطالعات انجام شده خودارضایی اثرات منفی جسمی و روانی متعددی بر افراد می گذارد. اگر شما در تلاش هستید تا بر این عادت غلبه کنید، مطمئن باشید که ممکن است (اگرچه مثل هر عادتی نیاز به تلاش و زمان دارد).
نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
آمیزش جنسی به معنی نزدیکی و جفت گیری است که بین دو دو غیر همجنس انجام میشود که منجر به ارضا نیاز جنسی میشود. آمیزش جنسی بین حداقل دو غیر همجنس میتواند منجر به تولید مثل شود.
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکي از موارديكه در امور جنسی كاملاً افراد را گیج و دچار استرس كرده است مورد خودارضایی میباشد.این عاملیست كه همه از آن به عنوان یك اعتیاد نام میبرند و آن را شدیداً پنهان میكنند در حالیكه به نظر من 90% پسران و 70% دختران به انجام آن مشغولند!
نازنین نازی بازدید : 19 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
آیا داشتن پستان های بزرگ و یا کوچک تاثیری در سرنوشت یک زن دارد ؟ آیا واقعاً سایز سینه اهمیت دارد؟ سالهای سال است که زنها و شوهرهاسر این موضوع با هم بحث می کنند. مرغ همسایه همیشه غاز است و به همین خاطر است که زنها معمولاً برای خودشان دلیل ارائه می دهند که چرا باید سینه های کوچک یا بزرگ داشته باشند. اما آیا واقعاً تفاوت پزشکی خاصی بین داشتن سینه های کوچک یا بزرگ وجود دارد؟
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
- بهبود حس بویایی: پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش مییابد. این هورمون سبب میگردد تا سلولهای بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده میگردد)
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر مردی خیلی زود در رابطه درخواست رابطه‌جنسی کند، به آسایش و راحتی شما فکر نمی‌کند. اول اینکه، اگر مردی خیلی زود بعد از شروع رابطه تقاضای رابطه‌جنسی کرد، مشخص است که فقط به برآورده شدن نیاز و لذت خودش فکر می‌کند و به فکر احساسات و راحتی شما نیست. طرف هزینه‌ بسیار کمی برای رابطه کرده است و هنوز متعهد نشده است. اگر اینطور است، برای اینکه بعد از برقراری نزدیکی جنسی با شما بخواهد به راحتی از رابطه بیرون بیاید هیچ مشکلی نخواهد داشت و خیلی راحت به سراغ نفر بعدی می‌رود (البته باید بگویم که در این موارد تقصیر از خانم‌ها هم هست).
نازنین نازی بازدید : 14 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان خشونت و تجاوزجنسی ، نه تنها در ایران ، که در تمام کشورهای دنیا ، اقدامات نادرست یا ناکافی قربانیان است که کاردفاع از آنان را برای وکلا سخت و گاه غیرممکن می کند ( موارد متعددی مثل افسانه نوروزی و مریم عابدی از جمله این موارد است).

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 236
  • بازدید کلی : 2,620