loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
همانطور كه می دانیم زنان و مردان دارای تفاوت های بسیاری هستند و آگاهی ازاین تفاوت ها در بهبود روابط بسیار مؤثر است. همچون آهن ربا، تفاوت های افراد می تواند باعث جذب آنان به یكدیگر شود. با بالا رفتن درك و آگاهی می توانیم به این تفاوت ها احترام بگذاریم و توجه خاصی داشته باشیم.
نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
محققان مسائل جنسی موجودات عجیبی هستند. با تحقیقات همه جانبه خود، خصوصی ترین قلمرو انسانی یعنی مسائل جنسی را موشکافی می کنند. نکته جالب این است که ما اجازه اینکار را به آنها می دهیم. چرا اینکار را می کنیم؟ شاید به این دلیل باشد که می دانیم اگر این محققین نبودند، نمی دانستیم درمورد مسائل جنسی چه باید بکنیم و چه نباید بکنیم. امروز، محققین مسائل جنسی، 5 نکته مهم در مورد امور جنسی مردان را برایتان بازگو می کنند.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

توصيه‌هاي ايمني:هرگز به تملق و دروغ و مکر متوسل نشويد.
يک زن نيرنگ‌باز نمي‌تواند با به‌کارگيري دسيسه، عشق را در وجود شوهرش بيدار کند. به‌محض اينکه شما تصميم گرفتيد شوهرتان را همان‌گونه که هست بپذيريد، ديگر نبايد درباره نقشتان به‌عنوان مشاور اصلي او، نگران باشيد. او نيازي به اندرز شما ندارد، بلکه او محتاج پذبرش و اعتماد شماست. با صداقت احساس خواهيد کرد که فشار بار سنگيني از روي شانه شما برداشته مي‌شود، اگر از فشاري که از روي شانه او نيز برداشته مي‌شود، سخني به ميان نياوريم. او شايد شروع به افشاي افکار و انديشه‌هايش براي شما نمايد و شايد حتي دقيقاً به‌‌همان طريقي عمل کند که شما مي‌خواستيد!

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
اگر زوجين فاقد مهارتهاي ارتباطي ضروري براي حل مشکلاتشان باشند، حتي کوچکترين مشکل نيز حل ناشدني‌خواهد شدامروزه بسياري از ازدواجها قبل از تشکيل و يا مدت کوتاهي بعد از آن متلاشي مي‌شوند. درک اينکه چرا اين ازدواج‌ها شکست مي‌خورند مي‌تواند راه‌حلي باشد که مراقب باشيد ازدواج خودتان شکست نخورد. بعضي از عواملي که در شکست ازدواجها مشارکت دارند شامل مسائل مالي و ديگر شرايط ازدواج است. همه ي اين مسائل مي‌تواند در يک ازدواج سالم و پايدار هم وجود داشته باشد اما اگر آنها به طور صحيح و درست مورد رسيدگي قرار نگيرند، مي‌توانند منجر به شکست ازدواج شوند.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

عواملي كه زندگي مشترك را به به بن بست ميكشاند

▪ هر يك از نكات زير مي تواند زندگي زناشويي را به بن بست بكشاند:

۱) تعهد بيش از اندازه
تعهد بيش از اندازه و خستگي جسمي و روحي؛ اين مشكل در زوج هاي جواني كه در مدرسه يا دانشگاه تحصيل مي كنند يا تازه در جايي استخدام شده اند بيشتر به چشم مي خورد. حتي الامكان سعي كنيد اوايل ازدواج به دانشگاه برويد، كار تمام وقت داشته باشيد، صاحب فرزندي شويد، خانه بسازيد يا كار و كاسبي جديدي راه بيندازيد. اين كارها مشكلات و سختي هاي زيادي به همراه دارد و بسياري از زوج هاي جواني كه با اين مشكلات روبه رو مي شوند، پس از آن كه ازدواجشان با شكست مواجه مي شود با تعجب از خود مي پرسند:«چرا چنين اتفاقي افتاد؟» مسئوليت و مشغله ي زياد باعث مي شود كه زن و شوهر فرصت كمي براي همديگر داشته باشند و بنابراين فاصله ي آنها روز به روز افزايش مي يابد و زماني مي رسد كه براي هم مثل دو غريبه هستند، پس سعي كنيد در اوايل ازدواج ، براي خود، كار و دردسر نتراشيد و وقت بيشتري را با هم بگذرانيد تا همديگر را بيشتر بشناسيد.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

عشق راهي براي ابراز احساسات است....اما براي ابراز عشقتان نبايد حتماً منتظر مناسبات و فرصت هاي خاص باشيد. با به کار بستن اين عادات ساده اما مهم در زندگي خود، رابطه عشقيتان را بيش از پيش رونق بخشيد تا شما نيز جزء زوج هاي خوشبخت به حساب بياييد.

1. حداقل روزي يکبار به همسرتان بگوييد "دوستت دارم." مطمئن باشيد که همسرتان به شنيدن اين کلمات نياز دارد.

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

با مطالعه کتب مربوط به انتخاب همسر، آيين همسردارى، چگونگى ايجاد ارتباط با ديگران و نيز شرکت در جلسه‏هاى آموزش خانواده دانش و مهارت خود را در اين زمينه افزايش دهيد .
2 . با همدلى، همفکرى، همکارى و مشورت با يکديگر درباره مسائل مختلف ميان اعضاى خانواده روابط سالم پديد آوريد .

نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در بحث تجويز تماشاي فيلم‌هاي جنسي براي زوجيني که يکي از همسران يا هر دو به سرد مزاجي و بي‌ميلي جنسي مبتلا هستند...
ديدگاه‌هاي متفاوتي وجود دارد اما از نظر اينجانب، تماشاي فيلم‌هايي که با تصاوير جنسي همراهند، ممکن است در برخي موارد خاص در
کوتاه‌مدت موجب تحريک جنسي شود اما در درازمدت به عللي که ه آن اشاره مي‌کنم به از هم گسيختگي روابط زناشويي مي‌انجامد:

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

چرا باید آقایون رابطه ای عاشقانه را برهم بزنند؟ در زیر به سه دلیل اصلی آن اشاره می کنیم. شما رابطه ای فوق العاده با مردی که عاشقتان است دارید. همه چیز خوب است اما یکدفعه اتفاق بدی می افتد: او می گوید که چندان از زندگیش راضی نیست و بعد ناگهان شما را ترک می کند. همین چند روز پیش بود که خیلی به هم نزدیک بودید و احساس صمیمیت زیادی می کردید. چه بلایی سر آن عشق آمد؟

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
فوت و فن هاي زن داري مردان اگر مي خواهند محبوب همسرشان شوند و فضايي سرشار از انس و معنويت و صميميت داشته باشند ، به توصيه هاي زير توجه کنند: 1. نسبت به همسر خود ، نگرشي مطلوب و متعالي داشته باشيد و او را امانت الهي بدانيد و در حفظ و نگهداري اين وديعه الهي تلاش کنيد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 2,662