loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از مضامین مشترک در سوالات درباره سلامت جنسی دلایلی است که زنان را به رابطه جنسی با همسرشان بی‌علاقه می‌کند. 10 موردی که در زیر می‌آوریم از جمله شایع‌ترین دلایل بی علاقگی زنان به رابطه زناشویی است
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اعتماد در زندگى زناشویى را مى توان به مجموعه اى از خصوصیت هاى اخلاقى و رفتارى دانست که ثمره ملحوظ داشتن آنها اعتماد طرفین به هم خواهد بود. از طرف دیگر از جمله رفتارهایى که سبب تشکیل دیوار بى اعتمادى میان زوجین مى شود مى توان به حسادت، شک و دودلى، زودباورى و تحریک شدن از طرف دیگران بخصوص افراد نزدیک و عکس العمل نشان دادن بر اساس حرف هاى دیگران و حرکت و رفتار براساس حدس و گمان و دیده ها و شنیده ها اشاره داشت با این تفاصیل باید اعتقاد داشت مبناى زندگى مشترک و تداوم آن براساس اعتماد و وفادارى است. به مرور زمان این وضعیت مى تواند به سمت شرایط منفى تغییر یابد اما چاره چیست و چه راهکارهایى مى توان ارائه نمود.

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

ماجرا جویی و حسادت به نظر می رسـد پـست تـرین دلیـل بـرای انـجام خیـانت حس ماجرا جویی و برانگیخه شدن احساسات بر اثر حسادت نسبت بـه شـوهـران زنـان دیـگر مـیـبـاشـد. ایـن نـوع انگیزه ها معمولا در زنانی که به نوعی دارای مشکلات و کمبودهـای روانـی در زندگی می باشند دیده شده و خوشبختانه دارای تعدد بسیار اندک است

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان‌ها وجود دارد اما گاهی می‌تواند حسابی دردسرآفرین شود و زندگی را ویران کند پس باید با آن برخورد کرد. اگر همسری شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید و شک به همسر دارید یا قصد ازدواج دارید، این مطلب را بخوانید

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

میل جنسی و نوسانات آن در خانم ها و آقایان در اغلب موارد بیش از آنكه به اختلا ل های هورمونی و بیماری های جسمی مربوط باشد، به مسایل روان شناختی و نوع ارتباط زوجین با یكدیگر و محیط پیرامون آنها مرتبط است...

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

متداول‌ ترین مشکل جنسی بین زوج ‌های خوشبخت چیست؟ چیزی نیست جز عامل "کافی نبودن" .

 

زوج‌ها معمولا در زندگی‌های زناشویی که محکوم با شدت و تکرار رابطه‌ جنسی است سردرگم می‌شوند. اما به عقیده دکتر کیمبرلی شارکی درمانگر جنسی این یک خبر خوب است. واقعیت این است که، "مسائل جنسی در زندگی‌های زناشویی خوب و موفق معمولا قابل حل هستند." اما باید در مورد رابطه ‌جنسی با همسرتان صحبت کنید. در زیر به نکاتی اشاره می‌کنیم که برای حرف زدن در این رابطه با همسرتان کمکتان می‌کند.

 

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اغلب مردان هنگام رابطه جنسی آن چیزی نیستند که وانمود می کنند. متاسفانه این مشکل در کشور ما رواج فراوانی دارد و زنان پس از انجام رابطه جنسی به این موضوع پی میبرند که مردی که ادعا می‌کرد که هم در رابطه جنسی تواناست و هم با گذشت است، خلاف آن را ثابت کرده است.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خیانت دیجیتال زمانی اتفاق می‌افتد که افراد از رسانه‌های اجتماعی و سایر وسایل ارتباطی الکترونیکی برای خارج شدن از مرزهای ازدواجشان استفاده می‌کنند. این می‌تواند شامل چت کردن نوشتاری یا تصویری باشد و یا زمانیکه از طریق ایمیل با کسی غیر از همسرتان ارتباط می‌گیرید. بخاطر جدایی و دوری جسمی، زوج‌ها ممکن است این را خیانت واقعی تلقی نکنند اما این باعث نمی‌شود که این نوع ارتباطات کمتر از ارتباط رودررو خطرساز شود.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
بااینکه ماه‌های اول رابطه بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، روابط موفق بادوام نیاز به تلاش بسیار و سازش هر دو طرف دارد. ساختن روابط سالم نیاز به یک بنیاد محکم دارد تا در طولانی مدت دچار مشکل نشود. وقتی می‌خواهید رابطه‌ای را به تازگی شروع کنید:
نازنین نازی بازدید : 15 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

جامعه‌شناسان و روانشناسان مختلفی در بررسی ازدواج‌های سالم، ویژگی‌ها و مهارت‌هایی را برای کسانیکه می‌توانند روابطی موفق و رضایت‌‌بخش داشته باشند، مشخص کردند. این افراد:

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 318
  • بازدید کلی : 2,702