loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

وقتی ابتدای رابطه همه چیز عالی و ایدآل به نظر می‌رسد، درک این وضعیت سخت‌تر می‌شود. ممکن است شکست در رابطه را درونمان بریزیم و مشکل اصلی را فراموش کنیم و به همین علت آن اشتباهات را دوباره در روابط جدیدمان تکرار کنیم و بعد متعجب باشیم که چرا باز رابطه‌مان دچار مشکل شده است.

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

همه می‌دانیم که دروغ اعتماد را از بین می‌برد. دروغ گفتن به عزیزانمان برای آینده رابطه می‌تواند خطرساز باشد. وقتی دروغی به همسرتان گفته باشید، دیگر باور کردن حرف‌هایتان برای او سخت خواهد شد. بازسازی اعتماد در رابطه کار بسیار دشواری است. همه روابط قابل اصلاح نیستند اما خیلی از آنها درست می‌شوند. ساختن دوباره اعتماد نیازمند زمان، صداقت و ثبات‌قدم است.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بطور کلی مردان هم آسانتر و هم زودتر از زنان تحریک می شوند البته این امر متاسفانه در بعضی از جوامع آنطور که باید و شاید جا نیفتاده و افراد مخصوصا خانمها دید منفی به تحریک پذیری زود مردان دارند اما این یک امر خدادادی می باشد که در ژن جنس مذکر قرار داده شده است اما برخی رفتارها و یا بلوغ زودرس و یا دیرس باعث تغییراتی در نوع تحریک پذیری افراد بوجود می آورد به عنوان مثال برخی مردان با لمس کردن قسمتی از بدن جنس مخالف خود تحریک می شوند و یا حتی بعضی دیگر با لمس آنی جنس مخالف چیزی فرارتر از تحریک بوجود می آید و آن ارضاء شدن است البته من اسم این نوع ارضاء شدن را ارضاء منفی تلقی می کنم اینگونه افراد بدون آنکه در اراده آنها باشند علاقه مند به لمس کردن جنس مخالف خود هستند مشکل اینگونه افراد ارسال پیامهای عصبی زود رس به غده هیپوتالاموس مغز می باشد و باعث تحریک شدن زود رس می شود

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

انزال ممکن است خیلی زود اتفاق بیفتد و گاهی می تواند بطور ذهنی نیز فعال شود ، و شاید حتی در رهایی از درد نیز کمک کند. شما در مورد ارگاسم یا انزال چه می دانید؟

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اینکه چرا برخی از همسران به دنبال توقعاتی هستندودر صورت بر آورده نشدن آن به درگیری واختلاف می پردازند پاسخ های متعددی دارد که برخی از آنها بدین قرارند:

نازنین نازی بازدید : 18 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دکتر محمد حسین اخوان تقوی در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز، در رابطه با بهترین زمان آمیزش زوجین اظهار داشت:« زوجین هر زمانی که هماهنگی داشته باشند می‌توانند رابطه جنسی داشته باشند و نیاز به زمان خاصی نداشته و هر زمانی که هر دو آمادگی داشته باشند بهترین زمان برای برقراری این رابطه بین زوجین است. گفته شده که صبح ها قبل از رفتن به محل کار و آغاز فعالیت روزانه بهترین زمان برای آمیزش جنسی زوجین است چرا که زوجین هم به لحاظ ذهنی و فکری آرامش دارند و هم به دلیل اینکه میانجی‌های شیمیایی که در حین یک رابطه خوب زناشویی اتفاق می‌افتد ایجاد آرامش می‌کند.»

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

تا وقتی که شما فکر می کنید صحبت کردن از احساسات برای یک مرد، یک مشکل بزرگ است، قطعا نمی توانید آن طور که باید به او نزدیک شوید و با نفوذ کردن در احساساتش حرف دلش را هم بشنوید ، ممکن است شما هم مثل خیلی های دیگر فکر کنید مرد ها دوست ندارند احساسات شان را به اشتراک بگذارند.

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

تئودر هزبرگ میگوید: مهم ترین کاری که یک پدر برای فرزندانش می تواند انجام دهد این است که مادرشان را دوست داشته باشد.

حفظ روابط بلند مدت مانند هر کار دیگری در زندگی نیازمند تلاش است. این کارها می تواند مفرح و سرگرم کننده باشد مانند سر به سر یکدیگر گذاشتن  یا  گذاشتن قرارهای شبانه و میتواند خطرناک باشد مانند رویارویی با یک چیز ترسناک یا مواجهه با یک مشکل. اما تلاش برای حفظ رابطه ، مانند تلاش برای کار یا سلامتی،  بی اندازه لذت بخش است.

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست.

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟
چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسي رساند؟
نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟
چگونه باید با شوهرتان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 375
  • بازدید کلی : 2,759