loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
اگر از پس انجام چنین کاری برایید بالطبع خیلی خوشحال می شوید. شاید این اتفاق به این خاطر روی داده که شما دهان خود را نا بجا باز کرده اید و او شما را ترک کرده و شما تنها شده اید ولی هنوز هم احساس می کنید که او را دوست دارید.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
1 ) زن ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند. آمادگی آنها برای پذیرایی امری حیاتی است. 2 ) هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.
نازنین نازی بازدید : 14 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
برخوردها و رفتارها در 6 ماه آغاز زندگی راجع به وقایع احتمالی در ابتدای زندگی مشترک افت روحی و دلتنگی : کاملا طبیعی هستش که بعد از ازدواج یک افسردگی نهان بخصوص در طرف زن شکل میگیره حس دلتنگی برای محیط و اعضای خانواده و اما اینجا آقاین باید هوشیار باشند این حالت بوجود آمده موقتیست پس جای نگرانی نیست اما وضایفی دارید که در این مدت باید انجام دهید اول اینکه در طول روز از محل کارتون تماس بگیرید و جویای احوال همسرتان بشوید ، نگذارید در محیط خانه تنها باشند در یکی دو هفته آغازین چند مرتبه با همسر خود به پدر و مادر همسر خود سر بزنید اگر همسر شما خواهری یا برادری دارند بذارید لحظاتی با آنها تنها باشند گردش بروید خلاصه تا زمانی که همسر شما به محیط منزل شما و زندگی جدید عادت نکرده اند این رفتارها رو ادامه بدید . البته همچین حالتی با دوز پایین تر در آقایان هم شکل میگیره اما چون بیشتر در اجتماع هستند درصدش خیلی پایینه .
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
زوج هایی که قبل از ازدواج رابطه ی جنسی داشته اند، در زندگی زناشویی خود دچار مشکل خواهند شد. این جمله از زبان یک کارشناس ازدواج و رئیس موسسه ی پویایی شناسی خانواده خطاب به شنوندگان کثیری از افراد متاهل می باشد. از طریق کارهای موسسه ی پویاشناسی
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
حد و حدود در روابط عاشقانه در دوران نامزدی وعقد در روابط دوستانه و یا در روابطی که در حد نامزد بودن و برای به دست آوردن شناحت از طرف مقابل است ، باید چه کاری انحام دهیم ؟ آیا می‌توانیم تنها به کتاب‌های و یا توصیه‌هایی که در تلویزیون و یا فیلم‌های در این رابطه می‌بینیم بسنده کنیم ؟
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
5 نوع ازدواج - شما جزء کدام گروه هستید؟ ازدواج انواع و اقسام مختلفی دارد. وقتی توانستید نوع ازدواج خود را تشخیص دهید، آنوقت بهتر می توانید تصمیم بگیرید که آیا از ازدواج خود راضی هستید یا فکر می کنید باید تغییراتی در آن ایجاد کنید.
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
دوران نامزدي در بين جوامع مختلف تعاريف متفاوتي دارد. برخي فاصله ي بين عقد و عروسي را دوران نامزدي محسوب مي کنند.و برخي نيز از زمان خواستگاري رسمي تا زمان عقد را نامزدي مي گويند. اما به هر حال اين دوران، دوران طلايي زندگي مشترک ناميده مي شود و با توجه به اينکه شدت علاقه و صميميت در حد اعلاي خود مي باشد بهترين دوران جهت ايجاد تغييراتي در روحيه و خلق وخوي و شبيه شدن مي باشد.اين دوران زوجين را آماده ورود به زندگي مشترک مي کند.در اين دوره ارتباط نامزدها با يکديگر بيشتر مي شود و در اين ارتباط بيشتر، شناخت افراد از يکديگر عمق پيدا مي کند. در دوران نامزدي، خانواده و دوستان فرد وارد رابطه مي شوند.و فرد قبل از ازدواج مي تواند با آنها آشنا شود.شناخت شبکه ي ارتباطي نامزد، شناخت خانواده ي نامزد و شناخت دوستان نامزد و بيرون رفتن با او اين فرصت را فراهم مي کند تا زوجين بتوانند شناخت هاي قبلي خود را بازنگري کنند و بتوانند آينده ي خود را تا حدودي ببينند و براي زندگي مشترک آماده شوند.
نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از بزرگترین مشکلاتی که ممکن است برای هر مردی بوجود بیاید، این است که همسرش به دلیل اختلالات هورمونی، شروع به گریه و زاری کند. در دوره های ماهانه که سیستم بدنی خانم ها دستخوش تغییرات هورمونی قرار می گیرد، آنها از نظر احساسی بسیار حساس می شوند، البته نباید تصور کرد که دلیل ناراحتی و بی قراری خانم در یک چنین مواقعی تنها به واسطه اختلالات هورمونی ایجاد می شود و دلیل قانع کننده دیگری در ورای آن وجود ندارد. به هر حال در این شرایط، هر لحظه این امکان وجود دارد که خانم آب های جمع شده در پشت سد را رها کرده و ساعت ها به گریه و زاری بنشیند.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اگر زوجین فاقد مهارتهای ارتباطی ضروری برای حل مشکلاتشان باشند، حتی کوچکترین مشکل نیز حل ناشدنی‌خواهد شدامروزه بسیاری از ازدواجها قبل از تشکیل و یا مدت کوتاهی بعد از آن متلاشی می‌شوند. درک اینکه چرا این ازدواج‌ها شکست می‌خورند می‌تواند راه‌حلی باشد که مراقب باشید ازدواج خودتان شکست نخورد.  بعضی از عواملی که در شکست ازدواجها مشارکت دارند شامل مسائل مالی و دیگر شرایط ازدواج است. همه ی این مسائل می‌تواند در یک ازدواج سالم و پایدار هم وجود داشته باشد اما اگر آنها به طور صحیح و درست مورد رسیدگی قرار نگیرند، می‌توانند منجر به شکست ازدواج شوند.

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

تا به حال برایتان پیش آمده است كه شبی را گذرانیده باشید كه تأثیر زیادی روی شما گذاشته باشد؟ هرچند نه به این خاطر كه نشئه و از خود بی خود بوده اید، - بلكه كاملأ برعكس ـ چیزی در شما به خوبی پیش نمی رفت، یا ـ بهترگفته باشم - آن طور كه تصورش را می كردید، پیش نمی رفت.  قبل ازآن شب، هفته ای پر از مشغله فكری را پشت سر گذاشته بودید ناآرام و عصبی و دستپاچه بودید، حتی برایتان پیش نیامده بود كه از شدت كار و فعالیت تا دیروقت دربیرون از منزل سپری كرده باشید. ولی ناگهان نیمه شب میل كردید كه همه چیز را به همسرتان تقدیم كنید. هنگام بازگشت به خانه، دسته گل رزی برای همسرتان خریدید. بعد از خوردن شام، همسرتان شروع به نوازش كردن سر و گردن شما كرده همان طوری كه می دانید كه چقدر به شما عشق می ورزد. همه چیز به نظر می رسید كه طبق نقشه پیش می رود همه چیز. تا آن قسمت به خصوص عضوی از بدن شما ـ همان عضو كاملأ قطعی و سرنوشت سازـ شما در حفظ تعادل درونی خود دچار تزلزل شده اید و خود را با این سؤال شدیدأ خرد كرده اید. چرا این اتفاق افتاده است؟ از اول تا آخر چه شد؟ لعنت بر شیطان چه كاری برخلاف آن می توانم انجام دهم؟ به هر ترتیب ابتدا باید آرامش خود را حفظ كنید. شما در دنیا تنها مردی نیستید كه چنین اتفاق ناگواری برایش رخ می دهد. دكتر نایل بوم معتقد است:«چنانچه مردان صادقانه سخن بگویند باید اعتراف كند كه هر كدام از آن ها دست كم برای یك بارهم كه شده مزه ناتوانی جنسی را تجربه كرده اند. اما این مسأله نباید شخص را به كلی ناامید كند یا حتی مسأله را خیلی جدی تلقی كند». دكتر باوم براساس حرفه و تجربیات خود بیان می كند: « این مسأله برای بسیاری از مردان تكان دهنده است. آنها احساس می كنند كه مردانگیشان از بین رفته است». متخصصان در این امر تخمین می زنند كه تقریبأ ده میلیون مرد درایالت متحده امریكا از ناتوانی جنسی رنج می برند. این امر زمانی مفهوم ناتوانی جنسی تلقی می شود كه مرد در موقعیتی نباشد كه حالت شهوانی داشته باشد و تا رسیدن به اوج لذت جنسی بتواند خود را محكم نگه دارد. در اوایل سده 70 متخصصانی بر این عقیده بودند كه اغلب مشكلات شهوانی منشأ فیزیكی دارد. در این بین پزشكان پی بردند كه تقریبأ فقط نیمی از مردان، ناتوانی جنسی، دلایل فیزیكی و مشكلات عملكردی دارند كه حداكثربخشی از این مشكل را می توان بدان اختصاص داد. ولی لااقل نیمی ازآن هم مربوط به مشكلات روانی است. در این جا متخصصان ما مواردی را به شما توصیه می كنند:

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 214
  • بازدید کلی : 2,598