loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
بسيار مهم است که هر چه سريعتر با شخصی امين در اين باره صحبت بکنيد و بهتر خواهد بود اگر از اشخاص حرفه ای در زمينه های پزشکی، روان درمانی و حقوقی کمک بگيريد. هر چند که سخت به نظر می آيد، اما بعد از تجاوز در اولين فرصت و سريعاً به پزشک متخصص زنان و يا اورژانس برای معاينات لازم مراجعه کنيد. برای رسيدگی به پرونده در پليس بعداً اين معاينات لازم می شود. يک پزشک قبل از هر چيزی می تواند مشخص کند که آيا زخم و جراحتی در رحم بوجود آمده است يا نه ؟ اين موارد در صورت بروز٬ درمان می شود. همزمان از اطراف واژن (vagina) نمونه برداری جهت يافتن نمونه اسپرم انجام می گيرد که تا آناليز انجام بگيرد. به علاوه به معاينات و آزمايشات بيماريهايی مانند آلودگی به HIV ٬ سيفليس، ... پرداخته میشود. در هيچ حالتی نبايد به خودتان احساس گناه راه داده و خود را مقصر بدانيد. برای اينکه شخص متجاوز است که کار خلاف انجام داده و در صورت يافتن قربانی ديگری همچنان به اين عمل زشت خود ادامه خواهند داد
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خانم ها آیا می دانید که چه چیزهایی شعله جنسی آقایون را خاموش می کند؟ خیلی چیزها البته ممکن است رفتار یا خصوصیتی که شعله جنسی یک مرد را خاموش می کند، برای مرد دیگر اینطور نباشد. بعد از انجام تحقیقات مختلف، ما به این نتایج رسیده ایم. در این مقاله لیستی 10 موردی از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایون را متوقف می کند، گرد آورده ایم. خانم ها همیشه به یاد داشته باشید ممکن است همه این موارد شعله تحریک همسر شما را خاموش نکند اما در هر حال از جمله متداولترین مسائلی است که می تواند منجر به آن شود.
نازنین نازی بازدید : 5 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
در پسران ۱- مرحله مشکل ساز (Problematic) در افرادی که مدتی است گرفتار خودارضایی بیمارگونه و به شکل اعتیاد شده اند(روزانه بیش از ۱تا ۲بار) ، زودرس ترین عوارض ناشی‏ از خودارضایی بسیار زیاد عبارت است از: الف. خستگی و کوفتگی (Fatigues/Tiredness)، ب. عدم تمرکز حواس (Lack of concentration)، ج. ضعف حافظه (Poor memory)، د. استرس و اضطراب (Stress/Anxiety).
نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
روانکاوی، “میل” را در بشر به عنوان “عامل مولد فشار جسمی و روانی”، و “لذت” را به منزله پدیده ای خوشایند که به این فشارها پایان می دهد، تلقی می کند. در فرهنگ ما، در پرورش و تربیت کودکانمان، به این پدیده لذت بردن به هیچ وجه بها داده نشده است.
نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
جنسیت – مرد یا زن بودن – یک عامل اساسی است که به فرد در ساختن شخصیت انفرادی و حس وی نسبت به خودش کمک می کند. اختلال هویت جنسی ، شرایطی است که در آن حالت یک مرد یا یک زن خودش را قویا" به عنوان جنس مخالف خویش شناسایی می کند و خود را متعلق به آن جنس می داند. افراد مبتلا به این اختلال اغلب اوقات با هویت جنسی آناتومیکی خویش مشکل داشته و رنج و ناراحتی زیادی را در ارتباط با آن تجربه می کنند. این افراد ممکن است به عنوان عضوی از جنس مخالف خویش رفتار کنند و در جامعه ظاهر شوند و ممکن است تمایل داشته باشند که بدن خویش را تغییر دهند. این اختلال تصویر خود را در افراد تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند بر اطوار قالبی ، رفتار و پوشش فرد تاثیر بگذارد. افرادی که تصمیم می گیرند تا ظاهر فیزیولوژیکی خویش را از طریق آرامش ، هورمون و در برخی موارد با به کار بردن جراحی تغییر دهند را ناراضی از جنسیت ( ترانس سکسوال ، Ts ) گویند.
نازنین نازی بازدید : 14 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خودارضائي با نام علمي (masturbation ) به معناي انجام عملي توسط خود فرد جهت رسيدن به اوج لذت جنسي يا ارضاي جنسي (orgasm ) بدون عمل نزديکي (intercourse ).البته اين تعريف کامل نميباشد چون ممکن است اين عمل توسط همسر و زوج جنسي بدون عمل نزذيکي صورت گيرد. لذا اصطلاح (masturbation ) طيف گستردهاي را شامل ميگردد که بسته به مذهب و فرهنگ و شرايط روحي و جسمي فرد متفاوت است وممکن است در فردي بعنوان اقدام درماني يا بعنوان قسمتي از نزديکي قلمداد گردد.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از سوالات بسیار شایعی که در حال حاضر در جامعه ما مطرح است تحقیق در مورد مسئله "خودارضایی" است. در واقع درحال حاضر سردرگمی عمیقی از نظر درست بودن یا نبودن انجام خودارضایی در ذهن بسیاری از افراد جامعه وجود دارد. سوالات بسیار زیادی در این زمینه مطرح شده است، سوالاتی که با مراجعه به پژوهشگران زمینه های مختلف علوم تجربی و انسانی با پاسخ های متفاوتی روبرو شده است. بعضی ها با خودارضایی موافق اند و معتقدند هیچ دلیل علمی برای خودداری از آن وجود ندارد. بعضی دیگر بشدت با آن مخالفند و سعی میکنند دیگران را به خودداری از آن تشویق کنند. بعضی دیگر با خودارضایی مشروط موافقند و بعضی دیگر خودارضایی را تنها محدود به شرایط خاص (و بخصوص عدم دسترسی به همسر) مجاز میشمارند. بعضی معتقدند خودارضایی با مشکلات جسمی و روحی زیاد و متنوعی همراه است.
نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
خود ارضايي يا استمنا - آيا ترک عادت موجب مرض است؟تربيت صحيح فرزندان، وظيفه و مسئوليتي است که بر عهده‌ي والدين قرار دارد. توجه و درک مناسب از احتياجات روحي و جسمي فرزندان مي‌تواند پدر و مادر را در تربيت آنان ياري کند.
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
همه انسان ها در وجودشان کم و بیش، به خیال پردازی جنسی فکر می کنند که در واقع همان بروز احساسات و شهوت طبیعی نهفته در وجود هر انسان است. درجه ی آن بستگی به سن، جنیس، قدرت تخیّل و سابقه ی رابطه ی جنسی هر فرد دارد. هر کسی به نوعی در تخیّلات، در حین نزدیکی به این توّهمات و رویاها می پردازد. بعضی در 3کس یک رویه ثابت را پیش گرفته و تا آخر همان طور می مانند، و در مقابل برخی، دائماً به چگونگی و زیباتر بودن این رابطه فکر می کنند و در خیالات خود به دنبال لذّتی جدید و تنوع بیش تر در نزدیکی می پردازند. حرکات متنوع و شهوت در یک نزدیکی، نه تنها هیجان 3کس را بالا می برد، بلکه باعث برقراری صمیمیت بیش تری در زندگی زناشویی نیز می شود.
نازنین نازی بازدید : 8 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
چه آموزش‌هایی برای پیش‌گیری از سوء استفاده‌ی جنسی در فرزندتان لازم است؟ • خصوصی‌بودن اندام‌های جنسی شامل پستان‌ها، باسن، اندام تناسلی را از سن 3 تا 4 سالگی آموزش دهید. تا 5 سالگی کودک باید کاملاً این موضوع را درک کرده باشد. • شما باید این مفهوم را در فرزندان خود تقویت کنید که بدن آن‌ها به خودشان تعلق دارد. بچه‌ها با این کار برای جسم خود احترام قائل خواهند شد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 241
  • بازدید کلی : 2,625