loading...
مدهای مختلف
نازنین نازی بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

عدۀ ناچیزی از خانم ها و آقایان هستند که می دانند روابط جنسی به همان میزان که با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد.
خانمها بر خلاف تصور آقایان، چندین ارگاسم متوالی دارند. تحریک نقطه جی (G) و دخول یکی از این ارگاسم ها به شمار می آید نه کل آن، آقایان باید توجه کنند، خانمها پیش از ارگاسم جنسی نیاز به ارگاسم روحی و عاطفی دارند یعنی؛ مرد باید قبل از آمیزش با جملات و کلمات عاشقانه و محبت آمیز همسرش را برانگیخته نماید. با معاشقه و بازی با بدن همسرتان، وی را به ارگاسم نزدیک کنید و کیفیت و لذت سکس را افزایش ببخشید.

نازنین نازی بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در زندگی زناشویی عوامل زیادی تاثیر گذار است. تعدادی از این عوامل تسهیل کننده سازگاری و رضایت از ازدواج و برخی نیز زندگی زناشویی را دچار مشکلاتی می سازند. این عوامل بر حسب ویژگی های افراد و موقعیتها، مختلف است. وقتی عنوان می کنیم که این عوامل تحت تاثیر ویژگی های افراد و موقعیتهاست یعنی این که این مولفه ها جز اصول اساسی نیستند که حتما و ضرورتا در زندگی همه افراد تاثیر منفی بگذارد بلکه از موردی به مورد دیگرمتفاوت است و یا گاه از شدت و ضعف برخوردار است. یکی از این مصادیق مساله سن و اختلاف سنی در رابطه میان زوجین است.

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت‌های تجاری مختلفی ادعا می‌کنند قرص‌هایی دارند که سطح لیبیدو را در زنان به شدت بالا می‌برد. اما تا به حال سازمان بهداشت و داروی آمریکا FDA هیچ دارویی را به این منظور تأیید نکرده است.

دکتر بَت شوا مارکوس، پزشک مرکز تمایلات جنسی زنان در نیویورک می‌گوید:" هیچ دارویی برای حل مشکلات جنسی وجود ندارد که برای همه افراد کارساز باشد."

با این وجود درمان‌های مؤثری وجود دارد و همگی آنها به صورت دارو در بازار عرضه نمی‌شوند.

اولین گام درک اتفاقی است که در حال رخ‌دادن است.

نازنین نازی بازدید : 7 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

ناتوانی یا اختلال جنسی در زنان چند نوع است؟
اختلال جنسی در زنان به انواع زیر تقسیم می شود:

1- اختلال کمبود میل جنسی یا سردمزاجی زنان.

2- اختلال بیزاری یا تنفر جنسی. این اختلال شدیدتر از اختلال قبلی است.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در جریان آمیزش جنسی ، درصد زیادی از خانم ها ، ممکن است هرگز به اوج لذت نرسند. شیوع سرد مزاجی در میان خانم ها ، در مطالعات مختلف ، از 10 تا 80 درصد متغیر بوده است. سرد مزاجی با نداشتن ارگاسم متفاوت است. زنان سرد مزاج می توانند به ارگاسم برسند. یک زن همجنس باز در ارتباط با جنس مخالف سرد مزاج است ولی در رابطه جنسی با همجنس خود کاملا" ارضا می شود.

 

نازنین نازی بازدید : 4 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شب زفاف یکی از دل انگیزترین شبهای عمر آدمیزاد است ! با دلشوره های مخصوص خودش ، با خیالات و تصورات کاملا ویژه ای که هر کس دارد ، با آداب و رسوم های عجیب و غریب و...  همه اینها دست به دست داده اند تا این شب را ، شبی استثنایی بسازند . اما افسوس که دیگر روز به روز از راز آمیزی و جذابیت این شب اهورایی ، کاسته می گردد.

نازنین نازی بازدید : 22 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در عصری که لذت جنسی به یکی از مهمترین لذائذ دنیوی تبدیل شده است ، جستجو در همه گوشه و کنار جسم زن و مرد برای دستیابی به لذت بیشتر ، یک دغدغه اصلی به شمار می رود. روزی نیست که نوآوری تازه ای در زمینه روش ها و تکنولوژی رابطه جنسی ابداع نشود. رابطه ای که تا همین دیروز تقریبا یکطرفه بود و فقط مردها از آن کام می گرفتند و سود می بردند. اما یکباره ، زنان نیز به حقوق خود هشیار شده و خواهان سهم واقعی برای خود شدند.

نازنین نازی بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

اغلب آقايان هيچ چيزى را بيشتر از اين دوست ندارند که زنهايشان با پاهاى باز شده بحالت عقابى روى تخت دراز بکشند و آن محل مورد علاقه را در معرض هر آنچه که دوست دارند با آن انجام دهند ،بگذارند، اما موضوع امروز در مورد آلت آنها نيست.
حالا قبل از اينکه شروع به آه و ناله کنيد، يادتان باشد که وقتى زنتان پشت شما را نوازش ميکند تا احساس عميقترى از تماس را به شما ارزانى کند و اين براى شما خوشايند است، زنان نيز وقتى شما بدنشان را در نواحى زير پستانها و آلت و کپلها نوازش ميکنيد بسيار لذت ميبرند.

نازنین نازی بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

احساسات جنسی در افراد با افزایش سن، از بین نمی روند.

سلامت جنسی در هر سنی مهم است ، و میل به صمیمیت همیشگی است. گرچه با افزایش سن، روابط جنسی دیگر همچون دوران جوانی نیست ، اما همچنان نیازهای فرد را برطرف می کند. باید بدانید که با افزایش سن ، کدام جنبه های  سلامت جنسی ، تغییر می کنند، و چگونه باید با این تغییرات، همسو شوید.

نازنین نازی بازدید : 10 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

انزال ممکن است خیلی زود اتفاق بیفتد و گاهی می تواند بطور ذهنی نیز فعال شود ، و شاید حتی در رهایی از درد نیز کمک کند. شما در مورد ارگاسم یا انزال چه می دانید؟

چیزهای جالب زیادی در مورد گل سر سبد رابطه جنسی، برای دانستن وجود دارد. اوج لذت جنسی برای هزاران سال است که افراد را درگیر خود ساخته وبه همین دلیل است که ما حقایقی حیرت انگیز در مورد انزال برای شما جمع آوری کردیم تا نگاهی به آنها بیاندازید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 2,618